"Omver" gereden door dorpgenoot...-UPDATE-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 23:50

Mevrouw de automobilist is (dus) niet meer langs geweest en zodoende heb ik maandag weer contact met de politie opgenomen.

Strafrechtelijk is er idd niets te doen, simpelweg oa vanwege het feit dat ik geen letsel aan over heb gehouden.

De wijkagent is hier wezen praten, hele verhaal nogmaals uitgelegd. Hij is daarna na de dame is kwestie gegaan die niet thuis was.

Aan het einde van de middag belde de wijkagent dat hij de mvr. gesproken had en haar visie heeft gehoord.
Haar visie was dus dat ik erg onduidelijk stond te zwaaien met mijn armen en dat ze niet begreep wat ik ermee bedoelde. Ha, ha , een arm naar rechts uitsteken, en dan niet snappen wat dat betekent? Mag ze toch haar theorie eens overdoen Haha! !

Daarom is ze doorgereden tot we klem kwamen te zitten. Isabeau en de wagen kon naar rechts en toen kon zij doorrijden, op dat moment ben ik voor de wagen gesprongen en ben gaan schelden. Verward Oke, oke, is haar visie, euh, zware bril nodig? Of een psych misschien beter?

Kortom wat er nu gebeurt weet ik niet.....Mevr. is erg geschrokken van hetgeen er gebeurde!??????????????????????

Nouja, van mij mag ze iig aan het gas........ik zal haar geen strobreed in de weg liggen, maar ooit is ze van mij........ Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 23:54

hey
wow wat een *#! wijf zeg!!
absoluut aangifte doen !!!!!!
maar ja dan heb je de politie, ik denk niet dat die er wat aan gaan doen, maar het is het proberen waard
heel veel succes

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 03:58

Gewoon recht in eigen handen nemen. De volgende keer als ze weer een poging doet je plat te rijden gooi je kraaienpoten voor d`r auto.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 07:53

Buitenzorg schreef:
ik zal haar geen strobreed in de weg liggen, maar ooit is ze van mij........ Haha! Schijnheilig

Dan heb ik er ook nog wel een paar voor je hier op het dorp Haha!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 10:19

Pril schreef:
Gewoon recht in eigen handen nemen.

Tja, want daar draait het toch op uit in dit land. Er is geen zichtbaar letsel, dus er is geen strafbaar feit?! Oke voor de wet niet, maar wat zij gedaan heeft klopt van geen kanten en dan ook nog eens tegenover de politie de ernstig geschrokken brave automabolist uithangen? Misselijk

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:38

Buitenzorg schreef:
.

....en dan ook nog eens tegenover de politie de ernstig geschrokken brave automabolist uithangen? Misselijk
[/quote]

Tja.. en jij bent het ernstig geschrokken, zich zorgen makende slachtoffer Boos! ! Als die "mevr." al zelf zegt dat ze niet begreep wat jij bedoelde, is dat HELEMAAL een reden om langzaam te doen }> !
Sommige mensen...... Extreme duivel !

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:39

Buitenzorg schreef:
.
....en dan ook nog eens tegenover de politie de ernstig geschrokken brave automabolist uithangen? Misselijk

Tja.. en jij bent het ernstig geschrokken, zich zorgen makende slachtoffer Boos! ! Als die "mevr." al zelf zegt dat ze niet begreep wat jij bedoelde, is dat HELEMAAL een reden om langzaam te doen }> !
Sommige mensen...... Extreme duivel !

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:26

Is die "vrouw" nou helemaal van het toilet afgevallen?!?! ( ik hou het netjes, heb twee koters haha)
Goed van je dat je nu aangifte gaat doen, als ze d'r excusses niet aanbied kan je niet anders vind ik.

Verder alles oke met jou, Mattis (zo heet ze toch, ben ik even kwijt) en je paardje?
Succes en Pling

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 12:46

sharief schreef:
Is die "vrouw" nou helemaal van het toilet afgevallen?!?! ( ik hou het netjes, heb twee koters haha)
Goed van je dat je nu aangifte gaat doen, als ze d'r excusses niet aanbied kan je niet anders vind ik.

Verder alles oke met jou, Mattis (zo heet ze toch, ben ik even kwijt) en je paardje?
Succes en Pling

Met ons is alles goed, behalve dat ik best boos ben over de gang van zaken.
Echte aangifte kan dus niet omdat er geen strafbaar feit is gepleegd.
De politie heeft zowel met mij als met de dame in kwestie gepraat en daar blijft het bij.... Verward Dus zij komt weg met een ander verhaal dan ik. gr, maarja, zoals ik al zei, ooit is ze van mij... Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:07

Ik weet niet wat de mensen de laatste tijd bezield hoor. mij is namelijk bijna hetzelfde overkomen als jou. Ik liep met Radonja over de weg te wandelen (ze had mok) en ik reed om dezelfde redenen als jij midden op de weg. Alleen deze persoon die kwam aangeraced remde ook niet!!!! Hij reed recht op ons in. Radonja sprong naar links en ik naar rechts en hij stopte pas tussen ons in!

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:43

[quote="Buitenzorg" en dan ook nog eens tegenover de politie de ernstig geschrokken brave automabolist uithangen? Misselijk[/quote]

hoezo schijnheilig? Schijnheilig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 11:04

en dan vinden ze het niet normaal als je kwaad wordt en tegen hun auto aantrapt. je moet het kennelijk dus normaal vinden dat je aangereden wrodt.