Strafrechtelijk is er idd niets te doen, simpelweg oa vanwege het feit dat ik geen letsel aan over heb gehouden.
De wijkagent is hier wezen praten, hele verhaal nogmaals uitgelegd. Hij is daarna na de dame is kwestie gegaan die niet thuis was.
Aan het einde van de middag belde de wijkagent dat hij de mvr. gesproken had en haar visie heeft gehoord.
Haar visie was dus dat ik erg onduidelijk stond te zwaaien met mijn armen en dat ze niet begreep wat ik ermee bedoelde. Ha, ha , een arm naar rechts uitsteken, en dan niet snappen wat dat betekent? Mag ze toch haar theorie eens overdoen

Daarom is ze doorgereden tot we klem kwamen te zitten. Isabeau en de wagen kon naar rechts en toen kon zij doorrijden, op dat moment ben ik voor de wagen gesprongen en ben gaan schelden.

Kortom wat er nu gebeurt weet ik niet.....Mevr. is erg geschrokken van hetgeen er gebeurde!??????????????????????
Nouja, van mij mag ze iig aan het gas........ik zal haar geen strobreed in de weg liggen, maar ooit is ze van mij........