Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superwoman schreef:misschien ook een stomme vraag, maar zó duur is dat toch allemaal niet???
Loopt dat in de duizen
den euro's dan???
Ik vind het wel héél erg dat ze nog niet terug zijn hoor,
maar ik zie het nut niet om geld te doneren.....
superwoman schreef:Ik vind het wel héél erg dat ze nog niet terug zijn hoor,
Reggea schreef:superwoman schreef:Ik vind het wel héél erg dat ze nog niet terug zijn hoor,
Ik vind dat je dat voor jezelf moet houden wacht maar af als het jou ooit een keer zal gebeuren dan ben je blij met alles en al helemaal als mensen het idee nemen om wat geld voor jou te storten.
Dit maakt mij echt woedend!!!!!
Ik gun dit echt niemand maar als mensen zo reageren denk ik waar zijn jullie gevoelens????????????????????
Kan je je dan helemaal niet indenken hoe jij je zou voelen op zo'n moment en hoe blij je er van word als mensen wat voor je willen doen??? Al is het maar 0,50 cent het gaat haar heus niet om de hoeveelheid al is het maar om het gebaar!!!!!!!!!!!!
Ik ga nu niks meer neerzetten ff want ik denk dat ik er anders hele verkeerde dingen neerzet waar ik geen spijt van krijg maar wat hier gewoon niet kan
superwoman schreef:
JOh! ik had er ook bijgezet dat ik het heel erg vond!
Niet gelijk zo aanvallen aub!
"de blonde smiley" geeft aan dat ik het niet begrijp?
Waarom heeft ze geld nodig???
Met Figther kon het me voorstellen,dat er hoge dierenartskosten waren....
,dus ik snap het niet,leg het uit!
En daarbij hou ik mijn ogen ook wel open in mijn omgeving, voor het geval ik ze zou tegenkomen...