Zou jij op zo'n stal willen staan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Re: Zou jij op zo'n stal willen staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:13

Vreemde verplaatsing, ik zie voornamelijk volwassenen reageren en het is ook een serieus onderwerp

Ik sluit me aan bij de rest, verder heb ik weinig behoefte aan een binnenbak en zou ik liever een speciale longeerbak (die dus niet als paddock in gebruik is incl bijbehorende kuilen enzo) zien.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 15:44

Ja ik snap ook niet waarom hij verplaatst, maargoed, bedankt voor je reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:15

En waar moet mn autotiee nou staan als ik langs kom tuffen?

.

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 00:07

Whahahahahaha ik heb ook een keer een stal met caviafokkerij ontworpen op papier (maar dan wel op schaal). Ik wou me ook weer eens helemaal uitleven. Maar dan heb ik het wel ontworpen op de manier als we gaan verhuizen. Dus geen binnenbak, alleen een (60x20m) buitenbak en met 2 stallen. Misschien wordt die van mij wel in werkelijkheid gebouwd!! Zal wel niet, maar ach... Als we gaan verhuizen nemen we toch 2 paarden en mag ik cavia's fokken dus moeten we ook 2 stallen, een grote buitenbak (omdat ik verder de dressuur in wil) en weide hebben. Dus mss wordt het niet zoals mijn schets, maar krijgen we iig wel de dingen die erin staan. Jammer dat onze scanner het niet meer doet!