freespirit schreef:
Wat ik eigenlijk een beetje l*llig vind is dat ik eigenlijk een beetje op m'n vingers getikt werd door de receptioniste van de kliniek; "tja, wij adviseren mensen om ieder jaar tegen Rhino te laten enten". Nou, nieuw beleid dan want dat heeft mijn DA nog nooit gedaan en die zit bij Klijndijk. Ik heb altijd aangegeven dat ie al het noodzakelijke mag/moet doen en never nooit heb ik iets vernomen over Rhino.
Nou ja, morgenmiddag worden ze geent. Hopelijk verspreid het zich niet verder.
Dat overkwam mij ook, alleen was het Oostra die me dat vertelde. Ik heb hem ook gezegd dat dat anders nooit gevraagd wordt tijden het enten, ik laat mijn paarden al 4 jaar 2 keer per jaar door Klijndijk enten en nog nooit de vraag gehad, wilt u ook Rhino. 1 keer zelf aangekaart omdat de merries drachtig waren en toen deden ze het wel, maar deden voorkomen alsof het eigenlijk niet echt nodig was.
Mij werdt aan de telefoon ook medegedeeld dat ik me niet druk hoefde te maken zolang mijn paarden geen neus kontact hebben met besmette paarden en zolang hier niemand komt die bij een besmet paard is geweest.
Ik ga dus gewoon pas eing September enten, zoals geplaned en ga hgewoon naar Holten op wedstrijd, maar let, zoals altijd, wel op dat er niet "gesnuffeld" wordt en door vreemden niet geaaid.
Heel veel sterkte aan degene die nu nog in spanning op de Eekwal zitten.