Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

estherL schreef:dankje wel voor je leuke reactie.. saskia_ ehm ja het stond eerst bij HAW alleen hun hebben het verplaatst naar ITP waarom? dat weet ik niet haha.. (volgens mij omdat het maar een foto is... de rest zou mijn vriendinnetje nog sturen.. dus als ik ze heb komen ze er zo snel mogelijk aan hoor!!
verder nog meer reacties.. maar hou het gezellig he.. heb geen zin om afgezeikt te worden.. want daar kan ik niet zo goed tegen..net zoals die reactie van sharonollie..vond ik niet echt leuk.. maja.. ze zei wel weer dat ie een ergg leuk koppie heeft..
groetjes
.En tja dat zie ik en heb geen schele ogen als het goed is
.Daarom zei ik er ook bij dat het ook wel kan komen doordat het op een verkeerd moment is genomen .En idd heeft die een erg mooi koppie.Dus ik bedoelde het niet slecht maargoed 
dandylover schreef:ik denk niet dat sharonolie het boos bedoelt maar als ik eerlijk ben lijkt het op de foto ook wel of het hij een ingezakte rug heeft
en als je een foto plaats bestaat er natuurlijk een kans dat je iets te horen krijgt wat je niet leuk vind maar een leuk koppie heeft die zeker
Het ziet er gewoon zo uit.E zoals ik al zei het kan ook een momentopname zijn