Poetin is gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mloui

Re: Poetin is gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:27

die blijft niet in nederland als je het mij vraagt! die gaat volgens mij óf naar de VS óf naar duitsland.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:11

Ben ook wel benieuwd waar ze uiteindelijk heen gaat, maar heb ook zo'n vermoeden dat het duitsland gaat worden.
Wat ik natuurlijk niet hoop.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:49

dat zou erg jammer zijn,zie haar liever hier in Nederland lopen.
wat een triste zaak eigenlijk,als je zo met je spul moet eindegen!!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:52

hm ben ook wel benieuwd waar ze heen gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:38

Ik ben benieuwd welke gek er nu weer wat voor geeft..

Ze is tenslotte wel alweer 2 jaar ouder, en ik denk kwa nivo alleen maar iets achteruit gegaan.

Wel sneu.. als je paarden geveild worden, ik zou er niet aan moeten denken.. maar wat haal je je in godsnaams op de hals als je een paard van 2.5 miljoen koopt... en dan nieteens te praten over de verwachtingen die ze van het paard + patty hadden...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 00:08

In Nederland lopen op het moment genoeg jonge vrouwen rond met de juiste ambitie en de juiste financiele achterban om dit kansje te wagen.

Leida, Gonnelien, Elisa, Kirsten etc.
Daarnaas zijn er nogal wat investeringsgroepen actief die er naderhand wel de juiste ruiter / amazone op plaatsen.

Het gaat mij echt niet verbazen als de merrie gewoon in Nederland blijft.

(@ Dickie: Er is pas sprake van een FAILLISSEMENT als er TWEE schuldeisers zijn. In dit geval is er slechts één schuldeiser die toevallig het pandrecht op de paarden heeft. Vandaar deze veiling.)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 00:16

Die brengt geen 2,5 miljoen meer op. Gedwongen verkoop, dan blijft het doorgaans toch wat aan de lagere kant. Ze moeten toch echter wel verdomd veel schulden hebben als ik de namen zie die geveild worden

Dat met die 2 schuldeisers hoeft geloof ik niet meer hoor! Volgens mij is 1 schuldeiser tegenwoordig ook al voldoende.

Poetin heeft toch eerst ook met een blessure gestaan? Des te meer reden om geen 2,5 miljoen ervoor te geven... Ben benieuwd waar ze nu terecht zal komen.

tonypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 00:36

zal ik jullie is wat zeggen die troy
komt bij mijn stage bedrijf vandaan daar zullen ze in heerjansdam blij mee zijn dat dit is gebeurt
(not)

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 00:57

Dickie schreef:
Ik heb al een paar keer Poetin met Sven Rothenberger in verband gebracht horen worden (is dat nog Nederlands? ), maar Poetin lijkt me wat aan de kleine kant voor hem. Misschien voor Gonnelien?

Klein???? De merrie is toch wel 1.72........

Zo'n grote vent is Sven nou ook weer niet

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 01:02

mmm ...dat word 1 september mijn paps lief aankijken

JoRiNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 07:36

ik zal wel echt eeeeenoooooorrrmmm dom overkomen, maar wie is poetin? en waarom is die zoveel waard? liever geen rare opmerkingen over dat ik t niet weet, daar heb ik nix aan!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 08:33

Barbara_m schreef:
Of voor z'n dochter?
Toch wel enorm vreselijk hoor, wanneer de beesten waar je veel van houdt gewoon onder dwang worden verkocht. Ik moet er niet aan denken.

Meestal heb je dat dan toch echt aan jezelf te danken, openbaar verkopen gebeurt niet zomaar.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 08:37

CGJ12 schreef:
(@ Dickie: Er is pas sprake van een FAILLISSEMENT als er TWEE schuldeisers zijn. In dit geval is er slechts één schuldeiser die toevallig het pandrecht op de paarden heeft. Vandaar deze veiling.)

Nee hoor, dit is niet meer zo, 1 schuldeiser is al genoeg (vaak de belastingdienst of een uitkeringsinstantie) welke preferent is, en na grondig onderzoek komen er ook nog tig concurente schuldeisers bij.
De schuld van de preferente schuldeiser wordt als eerste ingelost, en dat wat er overblijft wordt verdeeld onder de concurente schuldeissers.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 09:36

fabienne schreef:
Dickie schreef:
Ik heb al een paar keer Poetin met Sven Rothenberger in verband gebracht horen worden (is dat nog Nederlands? ), maar Poetin lijkt me wat aan de kleine kant voor hem. Misschien voor Gonnelien?

Klein???? De merrie is toch wel 1.72........

Zo'n grote vent is Sven nou ook weer niet

offtopic

Persoonlijk zie ik Sven liever op een wat breder paard zoals Weijden dan als Barclay of Poetin, denk dat het paard dan toch een beetje wegvalt, no offense

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 10:29

Vippie schreef:
CGJ12 schreef:

Nee hoor, dit is niet meer zo, 1 schuldeiser is al genoeg (vaak de belastingdienst of een uitkeringsinstantie) welke preferent is, en na grondig onderzoek komen er ook nog tig concurente schuldeisers bij.
De schuld van de preferente schuldeiser wordt als eerste ingelost, en dat wat er overblijft wordt verdeeld onder de concurente schuldeissers.

De fiscus kan al jaren als enige een faillisement aanvragen. Even een stuk gequote van een andere site; 1 schuldeiser is genoeg, als ie maar aan de voorwaarden voldoet:

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Faillissement_(Nederland) schreef:
- Op verzoek van schuldeisers. Schuldeisers kunnen het faillissement van een debiteur aanvragen door een verzoekschrift in te dienen bij de rechtbank. Dit verzoekschrift moet door een zogenaamde procureur - in de regel een advocaat - worden ingediend. Nadat het verzoekschrift is ontvangen, zal de schuldenaar worden gehoord. Om het faillissement uit te spreken moet de schuldenaar minimaal één direct opeisbare schuldmoeten hebben en dient er een steunvordering te zijn. Wordt dit aannemelijk gemaakt en wordt er geen schikking getroffen of een andere regeling (bij een faillissementsverzoek zal de rechtbank indien de schuldenaar een natuurlijke persoon is altijd inlichten dat die persoon beroep kan doen op de WSNP) getroffen, dan spreekt de rechter het faillissement uit.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 10:49

Ik ben benieuwd wie dit aandurft..alle ogen zijn op je gericht - aan de andere kant, als het niet goed gaat kun je altijd nog zeggen dat het aan de vorige eigenaar/amazone lag.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:18

Paard is 2 jaar ouder en in die tijd niks gepresteerd. Die brengt geen 2,5 miljoen op, was toen al niet realistisch
Ik ga denk ik maar met paps 1 september kijken

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:57

Dat wordt nog eens een spectaculaire veiling, zou er best bij willen zijn
Ben echt zo benieuwd hoeveel Poetin op gaat brengen en vooral wie er dat geld voor gaat betalen.

Ik heb overigens geen medelijden met die mensen, wie betaald er dan ook 2,5 miljoen voor een paard. Dat ze nu failliet zijn is gewoon een gevolg van hun grootheidswaanzin!

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 12:53

CGJ12 schreef:
In dit geval is er slechts één schuldeiser die toevallig het pandrecht op de paarden heeft. Vandaar deze veiling.)

Klopt, dat lees ik ook net in de Hoefslag. In die zin is de veiling misschien nog afwendbaar, anderzijds lijkt mij toch dat als de schuldeisers enig vertrouwen hadden dat vd Zwan zijn verplichtingen nog na kon komen, het allemaal niet zover gekomen zou zijn. Maar goed, geen faillissement, dus I stand corrected.

lonneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 15:46

wanneer en waar is die veiling???? als die van de zwam dat paardje kan rijden kan ik het zeker.... moet wel lachen.

tja hoe zouden ze aan die schulden komen??? paard vamj 2,5 miljoen gekocht...dag en nacht bewaking op stal zal ook niet goedkoop zijn, volgens mij liepen daar 24 uur per dag 2 mannetjes met twee herders rond om hun o zo dure poetin te bewaken. wat een onzin.... wie weet koop ik hem wel voor 50.000 euri en verklaren ze mij voor gek! ik hoop dat het paardje in de goede handen komt. en dat hele verdwijnen, wat kinder achtig hoor. moet je maar eerst kijken wat er in je portemonee zit voor je het uitgeeft!

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:25

Hij brengt nog misschien een miljoen op maar meer ook niet naar mijn mening.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:26

Ik heb gehoord dat Poetin bij Gordijn stond...(of het waar is?)

Wel stom dat ze die veiling tegelijkertijd met Borculo (of was t een andere?) houden.

SPRINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:26

lonneke2 schreef:
wanneer en waar is die veiling???? als die van de zwam dat paardje kan rijden kan ik het zeker.... moet wel lachen.

tja hoe zouden ze aan die schulden komen??? paard vamj 2,5 miljoen gekocht...dag en nacht bewaking op stal zal ook niet goedkoop zijn, volgens mij liepen daar 24 uur per dag 2 mannetjes met twee herders rond om hun o zo dure poetin te bewaken. wat een onzin.... wie weet koop ik hem wel voor 50.000 euri en verklaren ze mij voor gek! ik hoop dat het paardje in de goede handen komt. en dat hele verdwijnen, wat kinder achtig hoor. moet je maar eerst kijken wat er in je portemonee zit voor je het uitgeeft!

Die lui lopen zelf ook met bodyguards voor en achter

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 20:32

SPRINGEN schreef:
Hij brengt nog misschien een miljoen op maar meer ook niet naar mijn mening.

Zoals je t hier brengt is het dan een koopje .

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 21:29

Albertine_N schreef:
Ik heb gehoord dat Poetin bij Gordijn stond...(of het waar is?)

Wel stom dat ze die veiling tegelijkertijd met Borculo (of was t een andere?) houden.

Dat had ik vandaag ook gehoord ja dat ie een tijdje bij gordijn heeft gestaan.