Dromen voor later?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

Re: Dromen voor later?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:54

Ik zie wel hoe het loopt Wat ik precies wil, weet ik op het moment niet eens. Weet niet eens wat ik later wil gaan doen, dus dee rest is ook nog even afwachten TS: 3 meisjes? Weet je dat zeker? Wij zijn hier ook met z'n 3en, en dan wel 3 compleet verschillende, en dat loopt niet zo lekker hoor

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 21:46

net zogoed worden als edward gal?
en een mooie villa met daarachter stallen met binnenbak enzo,je weet wel

dat eerste zal mss nog wel een probleem worden

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 10:28

Eigenlijk is bij bijna iedereen de droom het zelfde: Een leuke man/vrouw met eens tukje grond waar ie zijn paardje kan laten lopen en met een stalletje en een bak Hihi Ik kwam er gister achter wat me wel erg leuk lijkt: Bij de DA in de administratie werken welke richting moet je dan doen? En wie doet dit al?

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:36

Mijn dromen vergeet ik altijd

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 10:43

Hihi dan heb je ook en behoorlijkv eel dromen HIhi de dromen van 's nachts in bed vergeet ik ook altijd Maar ik weet wel wat ik later wil. En daar ga ik ook echt voor leren en alles (ga nu naar de 2e, hihi (was 1x blijven zitten omdat ik te speels was alleen maar handig heb je langer de tijd) Maar ik moet volgend jaar kiezen.. weet iemand de goede richting voor mij? Als ik in de administratie voor de DA wil werken?

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:06

Een boerderijtje met eigen dieren, stukje land met koeien, schapen en geitjes, paar paarden, wat shetten en een rijbak

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:55

Ik wil een vrijstaand huis/boerderijtje met plek voor wat paarden aan huis (minimaal 3-4 ). Daarbij wil ik een lieve man, maar ik wil geen kinderen. Ow en ik wil 2 geiten .

Om dit waar te maken ben ik hard aan het werk op school en hoop ik straks een goede baan te vinden waar ik ook nog plezier in heb .

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 17:14

Pff een eigen paardje zou al heel fijn zijn..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:22

ik wil later (dus geen droom) in kloetinge wonen ... in een klein knus huisje anders moet je zoveel poetsen . Dat ik voordat ik ga werken mijn paardjes kan voeren ... en daarna door kan naar mijn werk (maatschappelijk werkster ) als ik klaar ben met werken mijn paardje rijden . En dat daarna lesklantjes komen lessen etc etc ... Ik hoop nog een leuke vriend tegen te komen .. maar absoluut geen kinderen ...

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 18:50

Ik wil later zobiezo in de buurt van nijverdal wonen (het liefste in nijverdal ) Ben ik ook geboren en getogen. Ik ben nu ook hard aan het werk op school zodat ik later een goede maar vooral leuke baan heb/krijg. En hoop natuurlijk me droom waar te kunnen maken.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 18:53

mijn droom is dat ik ooit grand prix st gereoges gaat starten

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:09

oja ik ga gewoon verkassen naar normandie koop ik wel even een landhuisje met 20 hectare voor een prikke Wie gaat er met me meee?

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:43

ik ik ik ik ik ik ga mee !!!!!!!!!!!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:58

Ik wil een hotelletje beginnen in Noorwegen of iets met hutten en die dan verhuren. Ik heb het hier eigenlijk een beetje gehad er gebeurd te veel narigheid.Het is te druk en te vol hier.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:02

Een eigen paard natuurlijk!

Ik zou graag een mooi huis willen in Gelderland en er dan een stal naast hebben, waar ik 2 paarden kan houden.
Achter mijn huis zou ik dan een weiland willen en voor de stallen een bak.

Daar zit ik al een tijdje over te fantaseren.

Maarja je weet nooit he? Of het uitkomt.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 19:46

marleen_usar schreef:
Ik wil een hotelletje beginnen in Noorwegen of iets met hutten en die dan verhuren. Ik heb het hier eigenlijk een beetje gehad er gebeurd te veel narigheid.Het is te druk en te vol hier.

Jij woont vast in het westen? Hier is het helemaal niet druk! Zelfs lekker rustig, ik woon aan de rand van een dorpje met veel platteland En erge drukte is er niet. Ja alleen als je op zaterdag in het centrum komt

Aukjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:02

hmzzz
ik hoop dat ik dan juffrouw op een basisschool ben, dat ik een hele lieve mooie haflingermerrie heb, en twee minishetlanders, een lieve man, leuk huis, 2 of 4 kinderen, dan zou ik gelukkig zijn

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:04

nou ik wil wel een mooie grote woon boerderij. met mooie stallen is een schuur enzo. een binnenbak, buitenbak, stapmolen en nog veel meer maar te veel om op te noemen..

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:30

Mijn droom voor later;

Ik neem de boerderij van mijn oom over en laat het hele huis verbouwen ivm iets of wat versletenheid . Dan ga ik er een mooie stal bij maken voor Ivanka en Aidan (de paarden heb ik al ) en een mooie drainage-bak.

Ik trouw met een hele leuke man, eentje die ik nu ook al ken ( ). En met hem krijg ik een paar kindjes .

Ik werk zelf parttime als verpleegkundige in het ziekenhuis op de kinderafdeling en in de overige tijd ben ik huismoeder en heb ik alle tijd voor mijn paardjes.
Veel kans dat het er dan ook meer zijn, alle ruimte en alle tijd .

Nou ja...
Ik droom nog wel even verder .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 15:40

Heel veel dromen ..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 17:07

Hihi iri is dat he? Veeld romen hebben.. maar dan ehb je meer kans dat er 1tje uitkomt ;P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 17:24

Mijn droom voor later is een eigen paard, waar ik in alle rust van kan genieten (dus rustige stal, niet te veel andere mensen en paarden).

Dromen over de toekomst van paarden die ik mometneel in handen heb durf ik niet... STiekem doe ik het wel eens, maar probeer ik niet te veel te gaan zwijmelen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 17:53

Mijn droom is om ooit een eigen kleine stal te hebben voor een paar eigen paarden. Daar woon ik dan met mijn man en 2 kinderen, en een paar paarden. De eigenaars van mijn bijrijdpaard hebben ook een privéstal achter hun huis met weides, bak en stallen en dat is net wat ik wil, maar dan alles heel chique
Of een gerenoveerde boerderij is ook leuk.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:11

Droom: verhuizen naar België (Limburgse kant), niet erg onwerkelijk familie + kennisen (+ lief) daar wonen. Mooi huisje met paarden aan huis (heeft mijn tante..). That's it. En oohja, gelukkig zijn een een leuke kerel

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:15

Ik droom een beetje tegenstrijdig

Ik wil namelijk heel graag in het buitenland werken, in diverse landen. Héérlijk!
Daarnaast wil ik graag paarden blijven houden/hebben, wat dus niet samengaat met dat reizen, helaas. Dus dat wordt nog een moeilijke keuze voor me.

En voor de rest hoop ik steeds op gezondheid in mijn familie/vrienden, dat ik me leuke vrienden blijf hebben en krijg, etc.