) Ze hebben ook leuke dekjes voor 20 euro, staat alleen geen duur merk op ofzo. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Ze hebben ook leuke dekjes voor 20 euro, staat alleen geen duur merk op ofzo. estherL schreef:heb je er last van ??? dat ik merkspullen heb.. of wat zit je dwars
Acilon schreef:oee de volgende bekende die naar turkije gaat kan voor mij een fake scapa nierdeken meebrengen

estherL schreef:en ik heb geen zin in een discussie . uit
JECKYLL schreef:mobick schreef:lezen staat in het topic
Ik heb het gelezen, maar kan het niet op tweedehands vinden, anders vraag ik het niet he??
Quirinake schreef:KimS schreef:Ik heb gehoord dat het binnenkort zou te verkrijgen zijn, maar heb het nog niet gezien.
Ik vind het wel wat té... Moest er nu gewoon één logo opstaan, zou het gaan. Maar het zadeldekje staat vol
Dat is echt zo van "kijk eens hoeveel geld ik heb, ik koop zelfs Scapa voor mijn paard"![]()
xxx
idd en dat zadeldekje is nog niet eens zo heel duur.. Die dressuurdekjes in kerckaert betaal je in de 70 euro dacht ik
Manuutje1990 schreef:Acilon schreef:oee de volgende bekende die naar turkije gaat kan voor mij een fake scapa nierdeken meebrengen
Whahaha idd!
Ik ga in Mei weer naar Turkije, als ik ze zie neem ik dat dekje zeker mee voor 10 euro ofzo!

Joeptje schreef:Dit setje is te koop bij een kleine nieuwe ruitershop in Belgisch Limburg, Hasselt. Meer info op deze site: http://www.kirstyshorseshop.be/

.
Niety schreef:Ik rij liever in een Scapa-dekje dan een Anky-dekje![]()
Ik vind hem echt mooi!!
Joeptje schreef:Manuutje1990 schreef:Whahaha idd!
Ik ga in Mei weer naar Turkije, als ik ze zie neem ik dat dekje zeker mee voor 10 euro ofzo!
Zoooo, mijn zus gaat september naar Turkije, hebben ze deze daar dan denk je? Zou'k best leuk vinden

(Vette merkvervalsing natuurlijk, maar ze lijken wel precies.
)
ik heb inderdaad een scapa dekje uit de vorige collectie,en ben er zeer tevreden over.het kostte toen 75€,maar een geluk dat ik het niet zelf heb moeten kopen