Welmoed, ik geef Joker wel elke avond een wortel en een kus en van de week komen Prima en ik even op ziekenbezoek
Lunatic verzorgd Joker dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!Veel beterschap, liefs en een dikke kus van mij, Prima en Nappie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lunatic verzorgd Joker dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!
Nimber schreef:mag ze wel achter de pc met de hersenschudding
. Heeft dit topic al gelezen
.
.
.
!!!
. Hij kwam van achteren en Joker schrok en vluchtte ervoor weg, daar kunnen we nu niks meer aan veranderen. Die hele hond interesseert me ook niet, het gaat erom dat het redelijk goed afgelopen is en wennie snel weer opknapt.
. Terwijl wij juist gezellig ontspannen buitenrijden en altijd voorzichtig zijn. Ik kan iedereen vertellen dat het geen pretje was om wennie met Joker zo te zien vallen, ik dacht echt dat ze hun nek zouden breken en ik ben zelf ook heel erg geschrokken... Lunatic schreef:Er gaan blijkbaar al meteen wilde verhalen rond op stal. Daar kan ik me altijd zo aan ergeren. Ik dacht laat ik het maar zelf vertellen, voordat de boel weer verdraaid wordt, maar helaas.
Nu ben ik ineens in "wilde galop" voor de lol over dat hek gesprongen en wennie erachter aan, maar Joker sprong niet goed???????.
Belachelijk gewoon![]()
!!!
, want ik verveel me helemaal dood.
. Lunatic verzorgd Joker en Napoleon kwam maandag zelfs met Nappie bij mij thuis langs. en Margreet heeft natuurlijk dit topic voor mij gestart