Wennie heeft een ongeluk gehad met Joker!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:18

Tja arme Wennie, ik ben gisteren even samen met Nappie langsgereden en haar even gesproken. Ze ziet er niet echt florisant uit met haar dikke wang en schaafplek. Ik maak me meer zorgen om haar nek die behoorlijk zeer schijnt te doen. Laten we maar afwachten en hopen dat als ze volgende week naar de dokter moet alles in orde is!

Welmoed, ik geef Joker wel elke avond een wortel en een kus en van de week komen Prima en ik even op ziekenbezoek Knipoog Lunatic verzorgd Joker dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!

Veel beterschap, liefs en een dikke kus van mij, Prima en Nappie Haha!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:57

Aaah, arme wennie!
Gelukkig mankeren jullie allebei niks ernstigs...
Heel veel beterschap iig, en geef Joker maar een dikke knuf, die zal nl ook wel geschrokken zijn! Scheve mond

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:56

Nimber schreef:
mag ze wel achter de pc met de hersenschudding

Ze bokt gewoon illegaal, hoor Knipoog . Heeft dit topic al gelezen Bloos .

Er gaan blijkbaar al meteen wilde verhalen rond op stal. Daar kan ik me altijd zo aan ergeren. Ik dacht laat ik het maar zelf vertellen, voordat de boel weer verdraaid wordt, maar helaas Frusty .
Nu ben ik ineens in "wilde galop" voor de lol over dat hek gesprongen en wennie erachter aan, maar Joker sprong niet goed??????? Boos! .
Belachelijk gewoon Boos! Boos! !!!

Als je buiten rijdt is de kans dat er eens wat gebeurt groter dan wanneer je in de bak rijdt. Je paard kan overal van schrikken en factoren van buitenaf spelen ook mee. Een paard blijft een levend wezen en een vluchtdier, sommige dingen daar doe je niks aan of die verwacht je niet.
We hebben daar al vaker gereden, dus we kennen die route. We konden niet voorzien dat die hond uit de bosjes schoot Frusty . Hij kwam van achteren en Joker schrok en vluchtte ervoor weg, daar kunnen we nu niks meer aan veranderen. Die hele hond interesseert me ook niet, het gaat erom dat het redelijk goed afgelopen is en wennie snel weer opknapt.

Maar ik vind het heel naar dat er mensen zijn die sensatie zoeken in zo'n gebeurtenis en blijkbaar ook nog denken dat wij zo roekeloos zijn met onze paarden Huilen . Terwijl wij juist gezellig ontspannen buitenrijden en altijd voorzichtig zijn. Ik kan iedereen vertellen dat het geen pretje was om wennie met Joker zo te zien vallen, ik dacht echt dat ze hun nek zouden breken en ik ben zelf ook heel erg geschrokken...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 21:36

Lunatic schreef:
Er gaan blijkbaar al meteen wilde verhalen rond op stal. Daar kan ik me altijd zo aan ergeren. Ik dacht laat ik het maar zelf vertellen, voordat de boel weer verdraaid wordt, maar helaas Frusty .
Nu ben ik ineens in "wilde galop" voor de lol over dat hek gesprongen en wennie erachter aan, maar Joker sprong niet goed??????? Boos! .
Belachelijk gewoon Boos! Boos! !!!

Dat meen je niet! Echt waar?! Sjezus wat kinderachtig zeg!
Voor de lol over zo'n hek springen?! Zijn zeker mensen die nog nooit het erf af geweest zijn met hun paard en niet weten hoe die hekken er uit zien. Zo'n hek spring je echt niet voor je lol!

Terecht dat je daar kwaad om wordt zeg! Jij bent je kapot geschrokken en dan zou je dat nog voor je lol gedaan hebben ook Verward
Bah! Stelletje..... Misselijk Boos!

Tuurlijk neem je een bepaald risico met buitenrijden. Maar er is een groot verschil tussen 'calculated risk' en onverantwoordelijk bezig zijn en volgens mij maken jullie je absoluut niet schuldig aan onverantwoordelijk gedrag!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:36

esmeralda, ik denk dat je ze op stal eens goed de waarheid moet zeggen!

Ik weet hoe jij en welmoed zo'n beetje met jullie pony's omgaan en weet dat jullie nooit zomaar over een hek zouden springen!
Wat denken ze wel daar op stal!!!
Daar kan ik me zo kwaad om maken, als ze er niet eens bij waren!
Ik ka me ook heel goed voorstellen dat je geschrokken bent!

Laat die poedersuiker op stal maar banketstaaf hoor!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 00:14

Nou echt wild zijn die verhalen nu ook weer niet hoor. Mensen hebben de eigenschap om niet goed te luisten. Zo ontstaan er al gauw andere versies. Negatief wordt er niet echt over gepraat.

Wennie, beterschap. Je nek pijn komt door je spieren die je hebt opgerekt. Wacht maar ff tien dagen af met je nek, dan gaat het vast stukken beter. Houd wel je rust he, anders duurt het genezen alleen maar langer!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 09:04

Wat een naar verhaal zeg..

Wennie ik wens je heeel veel beterschap!!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:11

Heel erg bedankt allemaal Lovers

Ben even iligaal aan het bokken Bloos , want ik verveel me helemaal dood.
Ik kan me gelukkig niets van het ongeluk herinneren, anders zou het nog wel eens moeilijk kunnen worden als ik weer ga beginnen met rijden.

Iedereen is heel lief voor me Lovers . Lunatic verzorgd Joker en Napoleon kwam maandag zelfs met Nappie bij mij thuis langs. en Margreet heeft natuurlijk dit topic voor mij gestart Lovers

Als alles goed gaat mag ik Donderdag met mijn vader even naar stal om bij Joker te kijken. Maandag weer naar de dokter.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties het is erg leuk om te merken dat jullie met me meeleven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 11:03

Fijn te horen dat je je alweer verveeld, en je je niet zo beroerd voelt dat je blij bent in bed te kunnen liggen.

Je zult wel behoorlijk geschrokken zijn , dapper dat je zelf weer bent terug gereden.
Trek je maar niets aan van het geklets op stal, sommige mensen vinden het interresant om over ongelukken van een ander te praten.

Heel veel beterschap.

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 18:37

Welmoed wat heeft dat te betekenen?!
Als je kan bokken kan je ook naar school!! Knipoog Clown hehe, geintje

Snel weer beter worden huh!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 19:31

Ik had je nog zo gezegd:" NIET BOKKEN"! Haha!