Nimber schreef:mag ze wel achter de pc met de hersenschudding
Ze bokt gewoon illegaal, hoor
. Heeft dit topic al gelezen
.
Er gaan blijkbaar al meteen wilde verhalen rond op stal. Daar kan ik me altijd zo aan ergeren. Ik dacht laat ik het maar zelf vertellen, voordat de boel weer verdraaid wordt, maar helaas
.
Nu ben ik ineens in "wilde galop" voor de lol over dat hek gesprongen en wennie erachter aan, maar Joker sprong niet goed???????
.
Belachelijk gewoon
!!!
Als je buiten rijdt is de kans dat er eens wat gebeurt groter dan wanneer je in de bak rijdt. Je paard kan overal van schrikken en factoren van buitenaf spelen ook mee. Een paard blijft een levend wezen en een vluchtdier, sommige dingen daar doe je niks aan of die verwacht je niet.
We hebben daar al vaker gereden, dus we kennen die route. We konden niet voorzien dat die hond uit de bosjes schoot
. Hij kwam van achteren en Joker schrok en vluchtte ervoor weg, daar kunnen we nu niks meer aan veranderen. Die hele hond interesseert me ook niet, het gaat erom dat het redelijk goed afgelopen is en wennie snel weer opknapt.
Maar ik vind het heel naar dat er mensen zijn die sensatie zoeken in zo'n gebeurtenis en blijkbaar ook nog denken dat wij zo roekeloos zijn met onze paarden
. Terwijl wij juist gezellig ontspannen buitenrijden en altijd voorzichtig zijn. Ik kan iedereen vertellen dat het geen pretje was om wennie met Joker zo te zien vallen, ik dacht echt dat ze hun nek zouden breken en ik ben zelf ook heel erg geschrokken...