Poetin zoek; update: gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Missouri

Re: Poetin zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:05

MissSisa schreef:
Maar je kunt wel Troy kopen.

Klein verschilletje maar...

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 22:06

MissSisa schreef:
Sullie97 schreef:
Ik kan Poëtin niet vinden op veilingslijst (of ben ik nou stom), echter staat er wel een veulen van Poëtin en Jazz op!

Ik ook niet, maar dat is dus normaal.

Alles is in beslag genomen maar de belasting mannetjes weten niet waar Poetin is. Dus kunnen ze haar natuurlijk ook niet veilen...

Schnappie?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:08

Ongelovelijk! Eerst zoveel poeha en harde uitspraken, en dan zo'n enorme afgang!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:19

Vermoed zo dat dat paard wel terecht komt.....curator moet immers voor zijn eigen salaris zorgen en die laat zo'n paard van 2,5 miljoen echt niet lopen..

Als iemand anders haar "gekocht" zou hebben voor een prikkie is de curator ook degene die dat terug kan draaien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:20

Ook als dat is voor de failliet verklaring?

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:24

ja ,zeker als ze vermoeden dat het ter kwader trouw is gebeurd kunnen ze tot méér dan een jaar terug gaan voor het faillisement

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:26

Yep, wel wanneer het een onverplichte rechtshandeling is die in het zicht van het faillissement geschiedt....oftewel de "actio pauliana"..

Anders zou je al je bezittingen weg kunnen geven zodra je ziet dat je failliet gaat en dat is niet erg aardig tegenover de schuldeisers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:27

nee, dat is waar, dan doet iedereen dat, heel erg logisch
ff niet over nagedacht

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:48

wie is poetin als ik vragen mag.. k snap er ff niets van haha sorry he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:53

Ff 1e pagina lezen...

Ik vind dit wel heeeel erg knullig!!(zacht uitgedrukt!) Doodzonde van zo'n superpaard! Ik had er meteen al niet zo'n goed gevoel bij, die had beter terecht moeten komen....

vanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:04

wat een paarden die geveild worden. Als ik geld had, zou ik erheen gaan. Kun je volgens mij wel een leuk paard krijgen voor een leuk bedrag.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:05

Wanneer is de trekking v/d staatsloterij? voor 1 september toch?
Zitten paar leuke paardjes bij , ga toch eens een lot kopen.
Maargoed ondanks Patty's belachelijk uitspraken, dit gun je niemand. Stel je toch voor dat heel je hebben en houden word geveild. Je paarden naar vreemde mensen vertrekken, moet er niet aan denken.
En natuurlijk superzonde van Poetin, maarja dat was al. Ben benieuwd waar ze "ondergedoken" is. Bij deze bied ik een schuilplek aan .

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:14

Ze moet wel echt zoek zijn, want dit stond bij haar veulen:
De donkerbruine draagmoeder Dolly, waarvan nadere gegevens niet bekend zijn, wordt in combinatie met A Special Poëtin geveild.

Ik ben trouwens 1 september jarig, dus als iemand zich aangesproken voelt...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:18

miesie schreef:
De donkerbruine draagmoeder Dolly, waarvan nadere gegevens niet bekend zijn, wordt in combinatie met A Special Poëtin geveild.

Dat veulen is ter wereld gekomen via embryo transplantatie en weet dus niet beter dan dat Dolly haar moeder is.
Poetin heeft haar veulen waarschijnlijk nooit gezien

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:53

Ik wil Poetin wel met jou samen kopen hoor Bib!
Wij gaan er heen!!! :)

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:03

ThePast03 schreef:
miesie schreef:

Dat veulen is ter wereld gekomen via embryo transplantatie en weet dus niet beter dan dat Dolly haar moeder is.

Ooh ok, weet ik veel

Dat mensen zo ver gaan

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:05

Tja... Ze hebben er van alles aan gedaan om die onwijse lening van Poetin bij de bank af te lossen, maar helaas, het hielp niet meer.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:09

Tsja dan ben je ook wel een beetje gek, 2.5 millioen voor een paard en er niet eens zeker van zijn dat je het wel allemaal haalt (Of zouden ze echt geen vermoeden hebben gehad dat ze die lening nooit af zouden kunnen betalen ? ) ....

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:12

Denk het wel he?
Wie het breed heeft...

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:17

Ik heb dr

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 07:33

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het vanaf het begin al heel vaag heb gevonden?

Het zal best een goed paard zijn geweest, maar 2,5 miljoen??? En dat op een veiling, dan ben ik toch heel nieuwsgierig wie zover mee is gegaan met bieden.
En dan patty vd Zwam? Nooit van gehoord, buien dan dat ze een opmerking heeft gemaakt waar ze later w.s. heel veel spijt van heeft gehad.

Weet iemand welke successen deze mevrouw achter haar naam heeft staan waardoor ze in de waan was gekomen dat Poetin haar laatste zetje was voor de absolute wereldtop?

En Poetin zelf, waarom moest ze zoveel geld kosten? ik bedoel, zelfs Salinero( of Painted Black) zou je voor dat geld bijna kunnen kopen, dus waarom Poetin?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 08:24

Ze reed geloof ik ZZ-licht... Met geen superscores. 2,5 miljoen aan een paard uitgeven en dan al helemaal voor zo'n ruiter is nooit een goede investering. En Poetin is ook nog eens geen superdekhengst waar je 3000€ per rietje mee kan verdienen.
Poetin was natuurlijk een superpaard, en ze zei zelf er zo mee weg te rijden. Misschien dat Poetin zo geweldig aanvoelde dat ze ineens doe grootheidswaanzin kreeg? Troy reed ze niet zelf, kon ze blijkbaar als toekomstig Olypmisch kampioen ook niet. Tja erg sneu allemaal.....

edit: mijn vage verhaal op de vroege ochtend wat verduidelijkt.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:59

miesie schreef:
miesie schreef:

Ooh ok, weet ik veel

Dat mensen zo ver gaan

Dit is helemaal niet apart hoor.
Als je een merrie hebt van 2,5 miljoen, en je laat die merrie elk jaar zelf een veulen krijgen, dan kan je er niet mee de sport in. Én zo'n merrie kan dan misschien 15 veulens krijgen in haar hele leven, 2,5 miljoen delen door 15, nou, dan worden die veulens wel extreem duur!
Dus ze halen de eitjes van poetin af, en poetin zelf zal nooit een veulen krijgen. Haar superieure DNA kan door deze manier wel worden overgedragen, en zo kan ze meerdere veulens per jaar krijgen.
[/quote]
[/quote]

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:14

Ik vind het allemaal erg sneu, die mensen zijn alles kwijt waar ze voor gewerkt hebben en ik kan eigenlijk best begrijpen dat je uit wanhoop nog een poging doet om je merrie te houden.

Dat verhaal over dat ze Anky ging verslaan geloof ik ook niet helemaal. Ze zal het best gezegd hebben maar wsl als grap oid. De media kan dingen zo goed verdraaien.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:15

miesie schreef:

Ooh ok, weet ik veel

Dat mensen zo ver gaan

carola schreef:
Dit is helemaal niet apart hoor.
Als je een merrie hebt van 2,5 miljoen, en je laat die merrie elk jaar zelf een veulen krijgen, dan kan je er niet mee de sport in. Én zo'n merrie kan dan misschien 15 veulens krijgen in haar hele leven, 2,5 miljoen delen door 15, nou, dan worden die veulens wel extreem duur!
Dus ze halen de eitjes van poetin af, en poetin zelf zal nooit een veulen krijgen. Haar superieure DNA kan door deze manier wel worden overgedragen, en zo kan ze meerdere veulens per jaar krijgen.

Voor mij blijft het heel apart en zeker een stap te ver.
Moet je je toch eens afvragen waar je in vredesnaam mee bezig bent geloof ik.

Maar goed dit is off-topic maar wilde het wel even kwijt dat dit in mijn ogen helemaal niet normaal is. Paarden uitbuiten zoals we ook met zoveel andere dieren doen. Leuke ontwikkeling.