MissSisa schreef:Maar je kunt wel Troy kopen.
Klein verschilletje maar...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Maar je kunt wel Troy kopen.
MissSisa schreef:Sullie97 schreef:Ik kan Poëtin niet vinden op veilingslijst (of ben ik nou stom), echter staat er wel een veulen van Poëtin en Jazz op!
Ik ook niet, maar dat is dus normaal.![]()
miesie schreef:Ze moet wel echt zoek zijn, want dit stond bij haar veulen:
De donkerbruine draagmoeder Dolly, waarvan nadere gegevens niet bekend zijn, wordt in combinatie met A Special Poëtin geveild.
Ik ben trouwens 1 september jarig, dus als iemand zich aangesproken voelt...
ThePast03 schreef:miesie schreef:Ze moet wel echt zoek zijn, want dit stond bij haar veulen:
De donkerbruine draagmoeder Dolly, waarvan nadere gegevens niet bekend zijn, wordt in combinatie met A Special Poëtin geveild.
Ik ben trouwens 1 september jarig, dus als iemand zich aangesproken voelt...
Dat veulen is ter wereld gekomen via embryo transplantatie en weet dus niet beter dan dat Dolly haar moeder is.
Poetin heeft haar veulen waarschijnlijk nooit gezien
miesie schreef:miesie schreef:
Dat veulen is ter wereld gekomen via embryo transplantatie en weet dus niet beter dan dat Dolly haar moeder is.
Ooh ok, weet ik veel![]()
Dat mensen zo ver gaan
miesie schreef:Dat veulen is ter wereld gekomen via embryo transplantatie en weet dus niet beter dan dat Dolly haar moeder is.
Ooh ok, weet ik veel![]()
Dat mensen zo ver gaan
carola schreef:Dit is helemaal niet apart hoor.
Als je een merrie hebt van 2,5 miljoen, en je laat die merrie elk jaar zelf een veulen krijgen, dan kan je er niet mee de sport in. Én zo'n merrie kan dan misschien 15 veulens krijgen in haar hele leven, 2,5 miljoen delen door 15, nou, dan worden die veulens wel extreem duur!
Dus ze halen de eitjes van poetin af, en poetin zelf zal nooit een veulen krijgen. Haar superieure DNA kan door deze manier wel worden overgedragen, en zo kan ze meerdere veulens per jaar krijgen.