Buitenritje Met Dravertje surprise!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Re: Buitenritje Met Dravertje surprise!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:41

echt heel leuk paardje

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 19:43

@ rafaela haha nee idd niet, je ziet t heeft m niet veel goeds gedaan

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:06

Aww..Surrie!
Leuke foto's
En ik kom beloofd nog es langs met de camera

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:42

prachtig paard zeg!!!!
het lijkt trouwens alsof ze een bult heeft op der hoofd (aan de linkerkant) zeg maar bij der wangen...

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 10:43

@rakkertje13: Zeker weten
@Casjuh, ik weet niet zeker wat je bedoeld maar ze heeft ook een opngeluk gehad op de baan waardoor haar schouder heel vreemd is bedoel je dat misschien?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:53

Mooi paardje hoor! Vooral dat koppie en die manen!!!
Waar reden jullie? En waar staat ze nu gestald? Ben wel benieuwd. Komt me wel ietsje bekend voor maar durf het niet hardop te noemen voor het geval ik me vergis

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 16:31

haha bedankt joyce! ja ik sta op het suid (voor de bocht aan het eind zeg maar) moeilijk uit te leggen. We reden dus in Beetsterzwaag bos hoe het daar heet weet ik niet iig vlak bij hilhorst hotel geloof ik

stiggeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:10

Afbeelding
De toedels Bedankt voor het kijken![/quote]

Leuk hoor, hebben meer dravers dat tikkie dat schooiende beentje hahahaha, dat heeft mijn dravertje nou ook en dan met name als we stil staan en vooral bij een start van een wedstrijd, met ander woorden, mag ik ???? alsjeblieft hihihi.

Schraapt Surpise er ook niet bij ? Die van mij niet in ieder geval, echt alleen maar met dat beentje in de lucht

Ik vind dat zo leuk gezicht dat ik er een commando van heb gemaakt en ze t nu met beide benen op commando doet, als ze t nu nog om de pas gaat doen lijkt t bijna een spaanse pas
Afbeelding

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 22:21

wat leuk zeg! ja ze schraap vaak maar als ik het afstraft gaat ze schuren met haar manen of terwijl dan proberen we het toch gewoon op een andere manier Ook met buitenritten wil ze niet stil staan dan moet en zal ze lopen echt niet kapot te krijgen Daarom vind ik ze zo leuk
Je paardje heeft trouwens zo als ik dat kan zien veel van de mijne weg wie zijn de ouders?

stiggeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 07:43

Brammetje16 schreef:
wat leuk zeg! ja ze schraap vaak maar als ik het afstraft gaat ze schuren met haar manen of terwijl dan proberen we het toch gewoon op een andere manier Ook met buitenritten wil ze niet stil staan dan moet en zal ze lopen echt niet kapot te krijgen Daarom vind ik ze zo leuk
Je paardje heeft trouwens zo als ik dat kan zien veel van de mijne weg wie zijn de ouders?

v=Yellowa en m= Evelie v.Duin

Moeder is niet zo bekend, jammer genoeg, zou ik graag meer van weten, maar helaas. Evelie heeft maar 1 nakomeling gekregen volgens de NDR, dus zelfde moeder kan nie, maar vader...tja Yellowa heeft heeel veel gedekt he dus zou maar zo kunnen.

Rij jij heel toevallig ook endurance met Surprise ?