Van wie heb jij les?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: Van wie heb jij les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 19:20

Ik krijg les van Ron de Craemer. Bevalt me uitstekend! Ben pas net begonnen met hem, maar ik merk dat ik al een stuk vooruit ben gegaan. Hij is heel erg met de basis bezig, en van daaruit straks uitbouwen. Ik vind dat hij heel duidelijk en enthousiast les geeft. Laat je alles "voelen". Hij zegt ook gewoon alles eerlijk tegen je als iets slecht is (of goed dus). Daar hou ik van.

St3phani3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 19:23

Ik heb les gehad van Bart Bax 2 jaar via het rabobank talentenplan.. Echt SUPER vind ik hem!! Nu heb ik les van Sjef op t hoog , bevalt ook kei goed! hij heeft zelf ook gelesd bij bart dus sluit mooi aan. Daarvoor had ik heel lang les van Tonnie Huberts, en dat was ook altijd heel prettig, wel een hele andere manier van rijden als bij bart en sjef, maar van hem heb ik ook heel veel geleerd!!

Needje, ook al zo'n Laurens fan haha. lekker ding ofnie!!;)

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 19:37

Ik heb op t moment les van Alex van Silfhout omdat ik daar ook stage loop en het bevalt echt super! Hij vind het erg belangrijk dat je paard aan de hulpen staat en dat je er zelf ontspannen en los op blijft zitten en ik vind dit wel een heel goed uitgangspunt! Ik ben hier nu 3 weken en hij is er wel bijna elke dag bij als ik aan het rijden ben (soms geeft hij les en kan weinig helpen en soms ben ik de enige die les krijgt) en ik heb echt al super veel geleerd en mn paard gaat echt steeds beter lopen. Ik heb een jaar lang niks anders gehad dan problemen met dit paard, hij was alleen maar lastig, ging steeds omhoog enz en niemand heeft me hiermee kunnen helpen (niet op mn vorige stage adressen en niet op school (een ook niet bij de d'arts...)), maar in de tijd dat ik hier ben heeft hij dit niet één keer geprobeerd, dus ik denk dat Alex gewoon heel goed kan zien wat er mankeerd en je ook duidelijk uit kan leggen hoe je dit moet veranderen!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:24

Wie is Laurens nou weer (vraagt de stomme buitenlandse)?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:34

Bedoel je Laurens van Lieren? Da's onze nieuwe jonge troef bij de senioren dressuur. Geeft ook les. Geloof wel iets van 100 euro per 45 min.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:35

Imke

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:44

hey
op de moment krijg ik af en toe les van de eigenaar van de stal. (ik kan geen andere instructeur meebrengen en heb ook geen trailer om ergens anders te gaan lessen. ) Maar slecht zijn de lessen zeker en vast niet.
Hiervoor werkte ik op een dressuurstal waar ik ook les kreeg van mijn bazin. Zij rijdt internmediaire I. Gaf goed les en heb veel bijgeleerd op korte tijd. Haar naam is Angélique Hostyn.
Heb ook 3 dagen proef gelopen bij Arjen Teeuwissen en een les gehad. Maar zijn rijstijl past niet echt bij mij.
Verder heb ik ooit een keertje les gehad (eenmalig) van Annemiek van der Vorm. Zij geeft ook heel duidelijk les
En dan heb ik ook nog een tijdje les gehad van een vriendin van me, Vicky Fabeck. Zij is intermediaire II geweest met verschillende paarden en gaf goed les.
xxx

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 00:24

ik krijg nu alleen springles, van Walter Pullens, zeer bekent bij ons in de buurt
heeft een eigen manege en hij heeft een paar eigen paarden waar hij nog internationaal mee start. misschien dat iemand hem wel kent.
hij geeft heel fijn les, niet te streng maar wel heel consequent (ofzo ) mijn pony springt nu al veel rustiger terwijl ik nog meer 5 lessen heb gehad.

charmedangel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 08:45

Ok, leuk om te horen! Ik les zelf bij stal Hulsman en dat bevalt ook heel goed. Ik kan echt merken dat we goed vooruit gaan.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:12

Banjer en ik hebben les van Vincent Steenbergen (western), en we hebben ook les gehad van Chris Knol, toen hij toevallig in de buurt was....

Beide instructeurs zijn echte toppers, die ook oog hebben voor wat het paard kan, wat het paard wel of niet wil... en heel belangrijk... niet continue het gevecht aangaan als het paard niet luistert, maar naar een andere oplossing gaan zoeken om het toch voor elkaar te krijgen...

Vincent en Chris: jullie zijn toppers...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:03

Ik krijg les van Broertje hier op bokt

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:15

Owja, ik had op pagina 1 al gezegd van wie ik les krijg, maar ik heb ook als ik in drente op vakantie was kreeg ik 2 weken iedere dag spring les van Drents kampioen.
Dat beviel ook erg goed.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:23

mirl op bokt... geeft heel goed les! haha is 15 jaar en rijd zet en ik heb les gehad van een gediplomeerde en ik kan het allemaal wel in haar uitleg wel begrijpen maar de 15e jarige komt het er even simpeler uit en gaat ook veel beter.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:25

ik heb morgen voor het eerst les van Kelly (KellyenXena hier op bokt) dus ik weet niet hoe het zal bevallen haha

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:46

Ik heb jaren lang les gehad van Aad van der geest en 1 keer van tieneke bartels was leuk !!!

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:51

Ik heb les van Jose Breeden, bevalt prima

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:58

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 18:07

Volgensmij niet heel erg bekent, maar ik krijg les van Bep van der weerd...
Moeder van Anne van der weerd (met Quatro)

bevalt me best goed, geeft complimenten en aanwijzingen op precies de goede momenten!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:27

ik krijg les van rhijnauwen (hier op bokt) en daar voor heb ik les gehad van wilma1983 ook hier op bokt! wilma heeft me echt super geholpen met me paardje in rijden en nu krijg ik dus les van mariette zij geeft wilma ook les en het bevalt echt super goed! ze is heel duidelijk en neemt lekker de tijd voor je! ik wil echt niet anders meer!

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:35

Mijn vriendinnen(zijn al 24,25,dus soort vriendinnen) die hebben les van Philippe Jorissen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:38

Gewoon les op een manege, maar wel van een goede instructrice

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:45

Hooi,

nou vast les heb ik eigenlijk van Judith Ribbels uit Eibergen en ik heb ook een tijdje les gehad van Steven Veldhuis, maar omdat ik een periode zonder paard heb gezeten sta ik nu op de wachtlijst .

verder heb ik les gehad van Rick Klaassen (rijdt Grand Prix niveau geloof ik en is bondscoach geweest van het Duitse dressuur team.)
daarnaast het ik les gehad van: Carla Euverman uit Usselo, Mark Dijkstra (stal Roelofs), Arno Seiger, Edwin Klokman, Edwin Langevoort, Anne Rosie uit Haaksbergen, Marika Overgoor e.d.

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:48

Ik heb 2 jaar bij Moniek Breda gelest (niet zo bekend als de meeste) die is ontzettend goed maar zei heeft op het momment weinig tijd erg jammer

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:52

ik les bij sharon van het oosten,ze lest zelf bij karen galema
ze gaat geloof ik ook weer eens naar edward gal toe om bij geschaaft te worden
ik vind dr super ze weet me altijd weer goed te motiveren ook als het minder gaat is ze altijd posistief,en ze heeft erg veel humor en legt alles goed uit.
ik heb nog nooit van zon fijn iemand les gehad.
mijn paard en ik zaten in een heel diep zwart gat maar daar zijn we stap voor stap met behulp van haar uitgekomen ,en nu doet hij het weer super.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:16

Noon schreef:
Hooi,

nou vast les heb ik eigenlijk van Judith Ribbels uit Eibergen en ik heb ook een tijdje les gehad van Steven Veldhuis, maar omdat ik een periode zonder paard heb gezeten sta ik nu op de wachtlijst .

verder heb ik les gehad van Rick Klaassen (rijdt Grand Prix niveau geloof ik en is bondscoach geweest van het Duitse dressuur team.)
daarnaast het ik les gehad van: Carla Euverman uit Usselo, Mark Dijkstra (stal Roelofs), Arno Seiger, Edwin Klokman, Edwin Langevoort, Anne Rosie uit Haaksbergen, Marika Overgoor e.d.

Tijd voor Linda Verwaal?