Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Oydis schreef:wat vervelend zeg!!![]()
Ik weet hoe je je voelt. Zo'n 2.5 jaar geleden kwamen we erachter dat ons paardjuh dit ook had. Ze was toen net 5 `Wij hebben er toen voor gekozen om haar wel te behandelen. Ze heeft 2x inspuitingen gehad en veel voorwaarts neerwaarts aan de lounge en de fysio erbij geroepen.
We zijn nu dus 2.5 jaar verder en het gaat super met haar!! Het is een heel vrolijk paard geworden. Ze kan alles weer en loopt momenteel mee in de dressuur in het M. Wel krijgt ze nog steeds fysiotherapie, maar gaat iedere keer weer wat vooruit.
Maar in ieder geval heel veel sterkte met de keuze die je gemaakt heb
Maar helaas is er voor mijn ugi niets meer te doen en hem uit zijn lijden helpen is nu echt de beste optie voor hem

BiancUgo schreef:Oydis schreef:wat vervelend zeg!!![]()
Ik weet hoe je je voelt. Zo'n 2.5 jaar geleden kwamen we erachter dat ons paardjuh dit ook had. Ze was toen net 5 `Wij hebben er toen voor gekozen om haar wel te behandelen. Ze heeft 2x inspuitingen gehad en veel voorwaarts neerwaarts aan de lounge en de fysio erbij geroepen.
We zijn nu dus 2.5 jaar verder en het gaat super met haar!! Het is een heel vrolijk paard geworden. Ze kan alles weer en loopt momenteel mee in de dressuur in het M. Wel krijgt ze nog steeds fysiotherapie, maar gaat iedere keer weer wat vooruit.
Maar in ieder geval heel veel sterkte met de keuze die je gemaakt heb
Hi,
Jou paardje heeft het denk ik in minder erg staduim gehad dan Ugo bij hem zit bijna de hele rug al vastgegroeid en ook met spuiten zal dit nooit meer goed komen en helaas ook niet met voorwaarts neerwaarts rijden kon dit maar dan was ik het blijste mesn te wereld geweest!
Maar helaas is er voor mijn ugi niets meer te doen en hem uit zijn lijden helpen is nu echt de beste optie voor hem
![]()
Heel veel succes met je paardje en zorg goed voor haar!

djuno schreef:Weet je al wanneer je je paardje wegbrengt? Voel enorm met je mee want ik weet dat je nu met je emoties in een achtbaan zit.

evitatinkle schreef:Hee Bianca,
Wat een ontzettend moeilijke beslissing! Ik hoop dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten en goeie herinneringen hebben aan mooie dagen. Heel veel sterkte de komende tijd en gefeliciteerd met je bruiloft! Jammer dat dit net op zo'n moment komt maar alles komt altijd weer goed. Geef Ugi een knuffel!
Groetjes Eva (van t zadel)