Vervellend bericht....:-(

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djuno

Re: Vervellend bericht....:-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 16:10

weet hoe je je voelt....wij moeten dinsdag onze kanjer ook laten gaan omwille van een zeer ernstige peesblessure. Sterkte meid!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:17

Sterkte met je beslissing

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:22

heel veel sterkte,
misshcien nog een paar mooie dagen met jou kanjer!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 23:52

Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven en ik weet dat ik snel de stap moet maken om mijn lieve maat naar de paardenhemel te sturen, maar ik vindt het zo moeilijk, we weten in iedergeval dat vof Veen in nijkerk het gaat doen nu alleen nog een perfecte dag vinden om mijn schat te laten gaan, ik hou jullie op de hoogte.
djuno ik wens jou ook heel veel sterkte en heel veel liefs toe voor de komende tijd!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 06:32

jeetje is het zo snel gegaan ik schrik me rot, dacht dat het toch iets beter ging.. pff ontzettend veel sterkte

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:57

wat vervelend zeg!!

Ik weet hoe je je voelt. Zo'n 2.5 jaar geleden kwamen we erachter dat ons paardjuh dit ook had. Ze was toen net 5 `Wij hebben er toen voor gekozen om haar wel te behandelen. Ze heeft 2x inspuitingen gehad en veel voorwaarts neerwaarts aan de lounge en de fysio erbij geroepen.
We zijn nu dus 2.5 jaar verder en het gaat super met haar!! Het is een heel vrolijk paard geworden. Ze kan alles weer en loopt momenteel mee in de dressuur in het M. Wel krijgt ze nog steeds fysiotherapie, maar gaat iedere keer weer wat vooruit.

Maar in ieder geval heel veel sterkte met de keuze die je gemaakt heb

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 17:06

Oydis schreef:
wat vervelend zeg!!

Ik weet hoe je je voelt. Zo'n 2.5 jaar geleden kwamen we erachter dat ons paardjuh dit ook had. Ze was toen net 5 `Wij hebben er toen voor gekozen om haar wel te behandelen. Ze heeft 2x inspuitingen gehad en veel voorwaarts neerwaarts aan de lounge en de fysio erbij geroepen.
We zijn nu dus 2.5 jaar verder en het gaat super met haar!! Het is een heel vrolijk paard geworden. Ze kan alles weer en loopt momenteel mee in de dressuur in het M. Wel krijgt ze nog steeds fysiotherapie, maar gaat iedere keer weer wat vooruit.

Hi,

Jou paardje heeft het denk ik in minder erg staduim gehad dan Ugo bij hem zit bijna de hele rug al vastgegroeid en ook met spuiten zal dit nooit meer goed komen en helaas ook niet met voorwaarts neerwaarts rijden kon dit maar dan was ik het blijste mesn te wereld geweest!
Maar helaas is er voor mijn ugi niets meer te doen en hem uit zijn lijden helpen is nu echt de beste optie voor hem

Heel veel succes met je paardje en zorg goed voor haar!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:00

Weet je al wanneer je je paardje wegbrengt? Voel enorm met je mee want ik weet dat je nu met je emoties in een achtbaan zit.

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:31

BiancUgo schreef:
Oydis schreef:
wat vervelend zeg!!

Hi,

Jou paardje heeft het denk ik in minder erg staduim gehad dan Ugo bij hem zit bijna de hele rug al vastgegroeid en ook met spuiten zal dit nooit meer goed komen en helaas ook niet met voorwaarts neerwaarts rijden kon dit maar dan was ik het blijste mesn te wereld geweest!
Maar helaas is er voor mijn ugi niets meer te doen en hem uit zijn lijden helpen is nu echt de beste optie voor hem

Heel veel succes met je paardje en zorg goed voor haar!

Ja dat weet ik bijna wel zeker dat de mijne in mindere mate heeft, 4/5 ongeveer. Ik las ook dat jouw paardje omviel enz de mijne uitte het door vreselijk te gaan draken/bokken/hangen/vechten enz om je maar zo snel mogelijk van die rug af te krijgen.
Maar ik bedoelde mijn bericht niet als een soort 'oppepper" ofzow , wilde gewoon vertellen wat mijn ervaring is en dat er bij ons wel een mogelijkheid was.
Ik vind het juist vreselijk dat je zo'n keus moet maken en wens je daarom nogmaals heel veel sterkte toe

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 22:34

gelukkig heb je een fijne dag gehad maar dat je paarden vriendje zoveel pijn hebt,maakt het toch wel moeilijk.
ik snap dat je er constant mee bezig geweest bent,het is immers niet niks.
gelukkig heb je goed over alles nagedacht en kan je nog genieten van elkaar.
doe dat zeker en overlaat hem maar lekker met zijn lievelings hapjes!!
ik wens jullie heel veel sterkte komende tijd !!!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 13:39

djuno schreef:
Weet je al wanneer je je paardje wegbrengt? Voel enorm met je mee want ik weet dat je nu met je emoties in een achtbaan zit.

Nee wordt waarschijnlijk volgende week, dit weekend als het weer een beetje mee zit laten we eerst een mooie fotosessie maken zodat ik af en toe nog eens terug kan kijken naar me grote vriend.

Dat zou je zo wel kunnen noemen idd...

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 13:40

Oydis,

Nee dat begrijp ik compleet dat je het niet zo bedoelde en ik dank je ook voor je medeleven en support.

crabbybitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 13:47

Ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd.Ik wil je ook nog een compliment maken over je keus,heel veel paardeneigenaren zetten een beest weg in de wei of op rust en laten ze vreselijk pijn lijden.De keus die jij moest maken is niet de makkelijkste maar wel de meest humane!!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 14:59

IK wil je ook heel veel sterkte toewensen,
het is vreselijk om zo'n beslissing te moeten maken en ik vind
het knap dat je zo eerlijk tegenover je paard bent en hem niet met pijn rond laat lopen!
sterkte

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:01

Verschikkelijk.
Heel erg veel sterkte.

Maar lief van je dat je toch voor het paard gekozen hebt

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 21:58

Dank jullie wel ik heb het met ugo ook nog 4 mnd aangekeken maar er zit gewoon geen vooruitgang in en dit is idd het beste voor het paardje ik wou dat ik hem kon genezen maar helaas ben ik daar niet voor gemaakt, het moest gewoon zo zijn.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 11:30

Hee Bianca,

Wat een ontzettend moeilijke beslissing! Ik hoop dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten en goeie herinneringen hebben aan mooie dagen. Heel veel sterkte de komende tijd en gefeliciteerd met je bruiloft! Jammer dat dit net op zo'n moment komt maar alles komt altijd weer goed. Geef Ugi een knuffel!
Groetjes Eva (van t zadel)

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 22:40

evitatinkle schreef:
Hee Bianca,

Wat een ontzettend moeilijke beslissing! Ik hoop dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten en goeie herinneringen hebben aan mooie dagen. Heel veel sterkte de komende tijd en gefeliciteerd met je bruiloft! Jammer dat dit net op zo'n moment komt maar alles komt altijd weer goed. Geef Ugi een knuffel!
Groetjes Eva (van t zadel)

Dank je wel eva, ik las dat jij ook weer wat meegemaakt had met je zusje toen je naar het vakantie huisje ging in borculo pppff wat een toestand zeg maar gelukkig is het allemaal goed gekomen.

ik zal hem zeker een knuf geven en een portie appels ...

Ik heb zondag met medewerking van Teun hier op bokt een foto sessie laten doen van hem en ik heb vanavond alvast 2 foto's mogen ontvangen en die wil ik jullie zeker nog even laten zien..rest zal ook nog wel volgen zodra ik het cd-tje binnen hebt.

Afbeelding
Mijn lieve Ugo...

Afbeelding

En ook nog een blik van mijn andere paardje (vriendje van Ugi)

Afbeelding
Afbeelding

Nou zodra ik de rest hebt zal ik jullie zeker meelaten genieten

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:37

ooomg ! ik heb je hele topic gelezen en ik zit hier al 10 minuten met dikke tranen te huilen omdat ik het zo vreselijk vind !.. maar ook omdat ik bang ben dat mijn paard dit ook overkomt..

this al 4 jaar geleden maar ik vind het alsnog heel erg voor je !

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 09:54

Sterkte :S.

Heb ook een paar jaar geleden afscheid moeten nemen van mijn verzorgpony! Hij werd niet gped verozrgt door de bazen! En ik kon natuurlijk niet alles doen, dat paard bleek ook ergens heel veel pijn aan te hebben :S.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 09:57

Heel veel sterkte, ik zie dat je de beslissing genomen hebt om hem te laten gaan.

Kissing spines is een diagnose die op het moment heel vaak gesteld wordt zonder dat er ook werkelijk sprake is van kissing spines. Ik weet niet of je nog bij andere klinieken bent geweest, maar er kunnen ook andere dingen aan de hand zijn, en soms ook dingen die door anders te gaan rijden weer verholpen kunnen worden.

Kijk eens op http://www.paardenrecht.be

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:03

Mijn paard had ook kissing spines is hele erge mate. Maar onze veearts zei dat hij er alleen last van had met rijden. Dus inslapen hoefde hier niet voor.

Ik besloot hem op rust te zetten. Ik weet niet of je die mogelijkheid hebt. Sterkte in ieder geval.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:11

Even heel bot gezegd, maar dit is een topic van ruim 4 jaar oud. Speelt dit uberhaupt nog?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:26

Omdat het topic dusdanig oud is, plaats ik een slotje. Mocht je vragen hebben aan de TS, dan kun je die per PB stellen.