Net een nieuw paard en dan al pech

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Re: Net een nieuw paard en dan al pech

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 16:48

Het is heel erg rot wat er is gebeurt, ze heeft nu eindelijk een paardje welke ze kan en durft te vertrouwen. Het is een heerlijk beestje om te rijden, en hij kon er helemaal niets aan doen wat er gebeurde, net als zijn eigenaresse. Jammer weer dat er een aantal mensen zijn die niet normaal reageren, reageer dan gewoon helemaal niet!!!

Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen, het had veel erger kunnen aflopen. En dan denk je wel twee keer na over wat je schrijft....

queenie_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:29

gelukkig dat het weer goed is gekomen met haar

en ik ben het met de meerderheid eens dat je dat niemand toewenst, zoals al gezegd ; als het erger was afgelopen zou je niet zo reageren...

queenie_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:31

sorry, ik bedoel met "dat het weer goed is gekomen" dat het nog meevalt (gelukkig!)

nicoletje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:39

Hallo allemaal,

Kan een beugelriem zomaar breken? Of ben je dan misschien wat laks geweest met het onderhoud en het controleren van je tuig?

En hoe komt het dat iemand veel paarden 'verslijt'? Vaag begrip. Hopelijk kan ze straks weer op haar paard, en gaat ze onder goede begeleiding rijden.

Sterkte in ieder geval. Hoop voor het paard dat het allemaal goed komt....

groetjes, Nicoletje123

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 18:18

Zeker kan het dat een beugelriem breekt..

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 08:37

B. stond nog te vertellen dat ze iedere week haar spullen invet en ze had het 2 dagen geleden nog gedaan!! B. heeft meschien al een aantal paarden gehad maar ze is er altijd goed voor geweest hoor!!!
Ik hoop dat het allemaal weer goed komt en dat ze snel weer zelf kan genieten van haar paardje!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 10:03

Een beugelriem kan zeker weten zomaar knappen. Vorig jaar was ik hindernis jury bij een cross en daar kwam een jongen voorbij met 1 beugel. Was de andere ook geknapt. Dus het kan echt ook bij goed onderhoud.

En over de negatievelingen in dit toppic:

Als je haar niet mag REAGEER dan niet in dit toppic. Laar haar met rust, maar ga geen kinderlijke reactie's erneer zetten. Vind ik een beetje zielig.Afbeelding

Ik wens haar in ieder geval veel beterschap en veel plezier met haar paard