Ik praat óok over andere onderwerpen, maar met de paardenmensen heb ik het toch het meest over paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Amethyst schreef:Ja, krijg soms wel eens te horen "heb je haar weer met d'r paarden"
Mja, kan ook over zat andere onderwerpen praten hoor
shadowflower schreef:ik doe dat ook hoor als ik zin heb om over mijn paard te praten ratel ik aan een stuk door .. ^^ heeel leuk ahum .. het lijkt wel een handicap
. Maar hoe komt dat nou toch, dat mensen maar door kunnen praten over hun paard.
Sindsdien hebben mijn familie en vrienden een hoop minder paardengezeur aan hoeven horen
Maar zodra ze er zelf naar vragen vertel ik wel, uitgebreid maar niet te lang, als ik merk dat ze hun concentratie verliezen is de lol er voor mij ook af, dus dat voorkom ik
.
. Olympia schreef:Dat krijg ik ook vaak genoeg te horen, maar dan moeten ze maar niet vragen hoe het met mn paard gaat, dan kan ik aan 1 stuk door ratelen.. EN weet ook nog wel andere onderwerpen om over te praten, maar daar ben ik op een gegeven moment wel over uitgesproken.

Amethyst schreef:Ja, dat heb ik ook. Raak eigenlijk niet uitgepraat over paarden, maar andere onderwerpen....
Ellebel schreef:Daar heb ik Bokt voorSindsdien hebben mijn familie en vrienden een hoop minder paardengezeur aan hoeven horen