Lijkt me heel sterk dat ze paarden zo behandelt...als je zo met paarden omgaat win je was geen gouden medailles
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sronnie schreef:Als ik er over nadenk wanneer ik met electrische sporen zou rijden, denk ik niet dat ik lang zal blijven zitten, dan vliegt je paard/pony toch naar voren/omhoog/opzij noem maar op.
.

Citaat:Niet als ie via de rollkur methode met z'n kop tussen z'n benen gebonden loopt ...
sharonaollie schreef:Oke je verwacht het niet van Anky
Maar wie zeg en heeft bewijs dat ze het niet zou doen .??
Je weet heet niet.
Het is te hopen van niet.
Maar je weet het niet.
Dus je kan wel zeggen Anky doet dat niet.
Hoe weet jij dat dan??
Ik wil alleen zeggen dat het niet te hopen is.
Citaat:
Niet als ie via de rollkur methode met z'n kop tussen z'n benen gebonden loopt ...
Verder ben ik het met Adriana eens.
. Iedere week komen er wel mensen op Erp, en als Anky altijd met elektrice sporen zou rijden, denk ik niet dat ze het redt met normale sporen.
manzano schreef:Het zal idd niet de eerste topruiter zijn die zoiets doet hoor. Nou wil ik Anky nergens van beschuldigen en ik verwacht het ook niet, maar ze is niet heilig ofzo (al denken velen van wel volgens mij). Voor hetzelfde geld had dat blad zeer betrouwbare bronnen/bewijzen etc. Gelukkig is er een uitspraak waarin wordt gezegd dat het niet zo is. Dit was natuurlijk wel te verwachten, maar puur op de naam van mensen moet je nooit wat uitsluiten.
.
gelooft toch niemand dit?!
gelooft het ook nog, ondanks dat Anky door de rechtbank in het gelijk is gesteld...