skaten met me shettie van 68 cm.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

corkyJarig

Re: skaten met me shettie van 68 cm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 18:27

ow ,ow,ow ik geniet ervan dat iedereen er lekker over opvreet haha.
maar ach mij houden jullie niet tegen
aangezien mijn kleintje niet gereden kan worden doe ik er wel wat anders mee.en denk is na ik ga echt niet tussen de auto's skate.maar goed gaan jullie je maar druk maken over het feit wat er allemaal kan gebeuren.

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 18:29

Gevaarlijk? Hoezo? ik hang ook altijd mijn jetski's erachter met longeren

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 18:51

snap echt niet dat je die shet niet ff loslaat op de snelweg, kantie toch lekker rennen ?

corkyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 18:53

ja dan kan ie zeker lekker rennen maar zo zie je maar weer dat ik niet zo'n dierenbeul ben als jij

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:01

Kijk, wat je jezelf aan doet, en je pony eventueel moet je lekker zelf weten, maar wat mij 'dwars zit' is dat je ook andere mensen kapot kan maken. Dat voorbeeld wat ik noemde, een auto knalt tegen een boom omdat jou shet je over de weg trekt. En er overlijden daardoor 2 kinderen... Dat je dat risico wil nemen moet je lekker zelf weten, maar dat zegt wel veel over je mate van volwassenheid en verantwoordelijkheids gevoel. Dat ben/ heb je dus niet!
En over dat iedereen zeurt? Zal wel een rede hebben dan he! Als je geen negatieve reacties wil moet je niet met zo'n bericht op Bokt komen. Dan moet je maar lekker naar een kinder forum waar mensen niet beseffen hoe gevaarlijk je bezig bent. Maar niet op een forum waar genoeg volwassen (niet qua leeftijd, maar qua denkniveau) mensen zitten die je met je neus op de feiten kunnen drukken.
Ennuh, over dierenbeulen geproken, weet je wat ik erg vind? Als die shet van jou zichzelf lekker voor een auto gooit omdat ie ineens oversteekt omdat jij geen macht meer over hem hebt! Omdat JIJ nog niet volwassen genoeg bent om zelfs maar met een shet om te gaan!

corkyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 19:03

whahahahahaha waar ik skate rijden geen auto's dus ga je maar lekker druk maken

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:18

corky schreef:
ja dan kan ie zeker lekker rennen maar zo zie je maar weer dat ik niet zo'n dierenbeul ben als jij

hahahahah, ik denk dat jij hier de grootse dierenbeul bent.. maargoed, je doet maar wat je niet laten kan.. maar als er wat ergs gebeurd kom dan niet HIER uit huilen wil je..
Laatst bijgewerkt door pietpiraat op 30-07-05 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:19

corky schreef:

Ah en waarom ben ik een dierenbeul dan?
*gaat er eens even lekker voor zitten*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:23

Pennyalarm

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:23

ssssjjjjjttt Ik moet eerst horen waarom ik een dierenbeul ben he!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:24

Urielle schreef:
ssssjjjjjttt Ik moet eerst horen waarom ik een dierenbeul ben he!

ja dat wil ik ook wel is weten

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:24

Ik ook hoor

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:25

corky ben je er nog?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:25

Sundancer schreef:
Ik ook hoor

ben jij ook een dierenbeul of wil je het ook horen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:26

of ben jij ook een penny?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:26

Ik wil het ook horen

Sophie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:28

.....

Dit is eigenlijk best wel een nutteloze discussie.
Oké; ik snap het probleem van iedereen; gevaarlijk, blabla.. Dat is waar.
Maar ze zegt toch net zelf dat waar zij skate geen auto's rijden?! Wat is het probleem dan nog?!
Ja; dan kunnen er nog steeds ongelukken gebeuren; maar dat is dan haar eigen verantwoordelijkheid... En als je zelf een buitenrit maakt op je paard kunnen er net zo goed ongelukken gebeuren... Als je op je paard langs een drukke weg rijdt; en je paard krijgt het in z'n bol; kan d'r precies hetzelfde gebeuren..

Ik heb gezegd wat ik d'r van vind en verder; red oe d'r met

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:29

Sjee sommige reacties weer van Bokkers.
Typisch bokt weer.

Als zij dat nou lekker wil doen, nou en?
Bovendien was er nog iemand bij en er reden geen auto's daar.
Hebben jullie nog nooit iets engs gedaan met paardrijden?
(zoals, zonder zadel en hoofdstel springen enz..)

Niet dat ik zoiets zou doen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:32

ssssjjjjjt nou, ik wil horen waarom ik een dierenbeul ben, dat commentaar tussendoor steeds... *zucht*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:41

he door jullie commentaar heb ik weer een groot leerpunt gemist, jullie zijn bedankt!

mOontj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 22:49

Het is ook weer zo er word gereageerd van ja dom gevaarlijk weet je niet wat er had kunnen gebeuren.. Maar aan de ene kant : Wat verwacht je dat mensen dan gaan zeggen?.. Ik ben er niet tegen ofzo dat je dat met je shetlander doet. Maar het is niet eens zo gevaarlijk als wij denken .Maar langs een weg met auto's en al dan is het wel op eigen risico zoals ik al zei Maarreh je ben wel sportief whoor

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 03:32

corky schreef:
ik weet het het blijft gevaarlijk.
daarom wacht ik even tot mijn shetje is uitgeraast en mag hij nu gewoon alleen mee met rijden.
straks als ie wat ouder is en hij is wat minder ondeugend(al betwijfel ik dat) dan gaan we het weer proberen.
nu doe ik het alleen maar met me fjord.
en tja er kan altijd wat gebeuren dat risico zit er gewoon in.
ook hij kan ineens er flink vandoor gaan of wat dan ook maar ja ach dat kan voor de kar ook en met rijden net zo goed.
bedoel als ze willen gaan ze toch wel.
mijn fjord is toen hij een jaar was dwars door me fiets heen gesprongen omdat ie van een vogel schrok.
nou die fiets kon gelijk afgeschreven worden haha.
en wij hadden flinken schaaf wonden maar ach van je fouten leer je.
en nu doet ie het perfect loopt soms zelfs als het ff moet naast de scooter.
hij is heel veelzijdig dus en heel braaf,behalve met rijden dan is het een tank.
maar goed me kleintje moet nog erg veel leren dus de skates blijven even lekker in de kast.

Soms naast de scooter?? skaten naast je knollie... Oef wat ben ik blij dat ik dat niet hoef aan te zien.. Verschrikkelijk als daar wat fout mee gaat..

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:23

Ik snap niet wat er tegenwoordig mis is met wandelen? Er kan altijd wat gebeuren, natuurlijk, maar je moet het niet zelf op gaan zoeken door steeds je grenzen te verleggen vind ik. Niet gaan kijken tot waar het goed gaat, want uiteindelijk gaat het dan toch mis.

Nee, ik hou het op wandelen, dan heb je toch meer controle vind ik. (en nee, ik zeg niet dat daar nou nooit eens iets fout mee gaat, maar je moet toch wat, niet? )

corkyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 12:16

waarom ik zei dat je een dierenbeul bent! omdat er in mij nooit op zou komen mijn knol op de snel weg los te laten dat zegt genoeg denk ik.en kom op jongens ik zeg toch dat er geen auto's rijden waar is dan het probleem???het enige wat kan gebeuren is dat ik op me bek ga en hij naar het weiland rent over het gras,is dat dan zo erg?en tja die auto die verongelukt met 2 kinderen erin moet ie maar niet over een grasveld rijden.en als hij over het gras schiet heb ik grip dus waar maken jullie problemen over zeg.je mag van mij je mening geven vind het best maar dit zijn over bezorgde reacties!en tja als je zegt dat je het niet meer doet wat ook duidelijk in het verhaal staat daar lezen die gene overheen die zo'n ophef maken.vind deze site echt super maar sommige mensen zitten er gewoon omdat ze nix beters te doen hebben en nix anders kunnen als commentaar geven.gelukkig zijn er ook mensen die zeggen dat ze het gevaarlijk vinden en er verder geen ophef over maken.maar doe wat jullie niet laten kunnen ik kan het best hebben ga maar door dan kunnen die gene hun frustraties lekker kwijt.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:22

corky schreef:
waarom ik zei dat je een dierenbeul bent! omdat er in mij nooit op zou komen mijn knol op de snel weg los te laten dat zegt genoeg denk ik.en kom op jongens ik zeg toch dat er geen auto's rijden waar is dan het probleem???het enige wat kan gebeuren is dat ik op me bek ga en hij naar het weiland rent over het gras,is dat dan zo erg?en tja die auto die verongelukt met 2 kinderen erin moet ie maar niet over een grasveld rijden.en als hij over het gras schiet heb ik grip dus waar maken jullie problemen over zeg.je mag van mij je mening geven vind het best maar dit zijn over bezorgde reacties!en tja als je zegt dat je het niet meer doet wat ook duidelijk in het verhaal staat daar lezen die gene overheen die zo'n ophef maken.vind deze site echt super maar sommige mensen zitten er gewoon omdat ze nix beters te doen hebben en nix anders kunnen als commentaar geven.gelukkig zijn er ook mensen die zeggen dat ze het gevaarlijk vinden en er verder geen ophef over maken.maar doe wat jullie niet laten kunnen ik kan het best hebben ga maar door dan kunnen die gene hun frustraties lekker kwijt.

opzich kun je wel verwachten dat je van die reacties krijgt met dit topic..