..Alhoewel ik bij de petri's die ik nu heb niet eens echt veel last heb gehad dus ik hoop dat het deze keer ook weer mee valt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
..
Saskia9 schreef:dus mij werd aangeraden om de laarzen echt als dressuur te gebruiken,
en te springen met chaps.
ook ik heb jaren met chaps gereden!
) vond ik de chaps niet fijn rijden. Alsof je met blote benen op je paard zit. Saskia9 schreef:de goedkoopste is 200 euro die daarna is 290
mij werd aangeraden dat als je meer dan 3 keer in de week reed,
sowieso niet die van 200 euro te nemen omdat dat leer anders lelijk word
dus ik heb die van 290 euro!
wel meer geld maar uiteindelijk wel meer plezier !!
heel mijn knieholtes kapot
super zacht leer, rits erin tot helemaal onder... daar ken je meteen mee op je paard, zo heerlijk soepel leer
polly_amigo schreef:He Sas, heb je nieuwe rijlaarzen gekocht? En zitten ze al wat beter?
baroen schreef:oh oeh en ah hahaha, ja nieuwe leren laarzen kunnen een crime zijn, maar ga er idd niet mee fietsen en teveel mee lopen, direct op paard... en dan is het wel prettig als je een juiste been stand heb:)
ik heb ooit noodgedwongen een wedstrijd moeten rijden met net nieuwe laarzen, mijn hemel wat een ramp hahaha, ik voelde geen stijgbeugel , ik voelde geen paard, raakte dus mijn stijgbeugel op een gegeven moment kwijt en kon hem nauwelijks terug vinden... had geen idee van hoe het eruit heeft gezien, maar ach ja, ik was toch nog eerste.. maar fijn was anders
Saskia9 schreef:de standard is wat duurder,
maar dan heb je wel meteen een betere leer soort!
dus uiteindelijk een betere kwaliteit!
Die van mij zijn van het eigen merk van Huet en heb toendertijd geen één keer pijn gehad. Ben meteen gaan fietsen, trappenlopen en gaan rijden.. Maarre succes ermee
de petrie perfect ook
ik blijf ze mooi vinden. Iemand nog tips waar je op moet letten bij bijvoorbeeld het passen ofzo??
, dat inlopen, vreselijk 

. hebze vanacht ff in natte kranten gezet en kreeg ze vanmorgen redelijk goed aan .
Kolla schreef:Er zijn ook zooltjes om in je laarzen te stoppen zodat je hak wat hoger komt. Dat maakt het inlopen een stuk minder pijnlijk! Als de laars dan inzakt, kan het zooltje er weer uit en kom je weer op de goede hoogte. En een goed aangemeten laars maakt het ook wat beter. Maar feit blijft: De eerste tijd heb je 2 kachelpijpen aan je benen![]()
Groeten,
Kolla