Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Stennisje schreef:Je weet niet van welke fabrikant deze beugels komen?
Anders zou ik daar buiten de ruitersportzaak om contact mee opnemen.
ShannaY schreef:Stennisje schreef:Je weet niet van welke fabrikant deze beugels komen?
Anders zou ik daar buiten de ruitersportzaak om contact mee opnemen.
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar mijn moeder zegt, dat is een kleine moeite voor hun, hun krijgen toch wel nieuwe beugels! Zo zijn ze toch helemaal geen geld kwijt, maar ze kan dit niet naar de fabriek sturen, want het was geen fout (en hoe weet ze dat dan!)
Beter dat je rustig bezig was, wie weet wat er anders was gebeurd. Wat een zeurders zijn die mensen van de ruiterzaak, dat kunnen ze tog wel vergoeden. Dit is voor het eerst dat ik het hoor( zoals zovelen) en dan gaan hun anders beweren. Ik zou ze tog wat! Komt er op neer dat ik vind dat je groot gelijk hebt.
) dus daar kan het ook niet aan liggen. Raar hoor, ben wel benieuwd van welk merk het is (zit er ook aan te denken goudkleurige beugels te kopen, maar dan niet van dit merk, haha).
inderdaad stel je voor dat je aan het springen was! Ik wíl niet weten wat er dan was gebeurt, je zou er sowieso afliggen denk ik.