vraagje voor jullie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:37

ach ja, het leven van een verzorgmeisje is hard..... Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:39

kei en keihard kun je wel zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:54

Verleden jaar hadden we nog een bont shetje op stal. Het was een veulentje en is weggegaan voor f75. Bij de slager zou de eigenaar er f50,- voor krijgen en toen heeft een pensionklant het beessie gekocht.
Misschien is het toch wel een optie om ff bij de slager te informeren.
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-01 17:21

Jip
Ik denk dat ik dat inderdaad maar eens ga doen.

ene Gerdien geen zorgen maken hoor ik denk niet dat ze rocky wegdoen.Teminste niet als ik die verhalen van je hoor want waarom hadden ze 'm dan niet voordat ie stil kwam te staan weggedaan? Toen deed ie helemaal niets en was ie jonger toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 21:35

In Beekbergen zit een slachthuis voor paarden. Dat is niet ver bij jou vandaan. In Arnhem heb je slagerij Jansen op de klarendalseweg, dat is een paardenslager.

Je snapt soms echt niet waarom mensen nu zo'n schattig veulentje naar de slacht brengen Boos! . Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen Huilen .
Ik zou het wel mooi vinden als je zo aan je veulen zou komen Party!! , dan moet je het veulen maar zoiets als Just In Time Cool noemen of zo, naar die tuig-hengst die ook van de slacht is gered Pling .

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:26

wij hebben 2 jaar geleden ook twee shetjes gekocht
waar ze vandaan kwamen was een fokker van shetjes ze waren al tam en ik heb ze toen voor 150 gekocht samen ,als je interesse hebt dan hoor ik het wel want hij heeft nu ook weer nieuwe veulens staan

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 10:31

Kim, zou vrij laag beginnen als ik jou was, je mkunt altijd nog concessies doen!
Meer dan f100 zou ik er niet voor geven als ik jou zo hoor...