Eindelijk weer eens gestart met springen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:00

Prisca"]
[quote="Mytens schreef:
hahah heeft Tosca verkering met Pieter martijn de Bruyn hahahaha dat wist ik niet, hahahaha sorry.

Mhh ik dacht dat je dat wel wist ??

Ik heb gisteren de hele middag bij Ra van Vulpen gezeten dus ik ben weer helemaal bij Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed .
[/quote]

OHHHHHHHHH vertel !!!
Ik had wel iets vaags gehoord over Tosca en hem maar ikdacht dat het niet waar was omdat PM een vriendin had, maar het is dus wel waar.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:38

Hé Prisca, wat geweldig nieuws! Je zei me al dat je er niet veel van verwachtte, maar 13e van de 40 deelnemers. Echt geweldig joh! En ook nog foutloos, wat wil je nu op dit moment nog meer.
Ik hoop jullie gauw samen eens in actie te zien. Heb je al plannen voor een volgende wedstrijd?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 13:47

Yep volgende week thuis zal wel vroeg op de dag zijnhihi en dan 17 maart ook weer thuis.

En dan op naar Kootwijk 21 april de eerste buitenwedstrijd voor mij (denk ik ??).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:01

13e van de 40 is heel netjes!

Is Kootwijk echt je allereerste buitenwedstrijd met Leys of de 1e sinds lange tijd ?

Ik vond buitenwedstrijden altijd veel fijner dan binnen.

Veel succes iig en hardstikke leuk dat het nu zo goed gaat met jullie!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 15:58

Dat wordt de eerst van het buitenseizoen. Hij springt op gras altijd fijner dan op zand. Thuis neemt hij helemaal een loopje met me grrrrrrrrr. Waarom is die rare knol zo dol op springen hihihi.

Buiten is ook altijd veel gezelliger vooral omdat er dressuur en springen is en als het mooi weer is is iedereen ook vrolijk. Ik heb er wel weer zin in hoor Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:02

Goed gedaan zeg.
En op naar de L
Nog 2 x zo rond rijden en je bent er al Haha!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:34

hey topper! knap gedaan hoor!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 18:06

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:42

Tosca werkte toch eerst bij Richard of nie?

verder... ik ga nix over de Bruiijn zeggen hier, tis WEL een mooie stal, die paarden staan er WEL goed bij, maar ik heb persoonlijke ervaringen met ze dat ik ze t liefst voor hun bek zou slaan (btw, niet Pieter Martijn, maar gewoon Albert en Piet) maar goed...

btw, voor de mensen uit omgeving Utrecht: maybe kennen jullie ons paardje wel dan.. Anne v Vulpen heeft hemk geloof 2 winters geleden in het L gesprongen.. een bruine Concorde, ook erg typisch herkenbaar als Concorde Knipoog

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:45

Noukie schreef:
Tosca werkte toch eerst bij Richard of nie?

verder... ik ga nix over de Bruiijn zeggen hier, tis WEL een mooie stal, die paarden staan er WEL goed bij, maar ik heb persoonlijke ervaringen met ze dat ik ze t liefst voor hun bek zou slaan (btw, niet Pieter Martijn, maar gewoon Albert en Piet) maar goed...

btw, voor de mensen uit omgeving Utrecht: maybe kennen jullie ons paardje wel dan.. Anne v Vulpen heeft hemk geloof 2 winters geleden in het L gesprongen.. een bruine Concorde, ook erg typisch herkenbaar als Concorde Knipoog

jep Tosca was eerst groom van Ries maar nu niet meer, die heeft een andere groom (de zus van Anne die ook zijn vriendin is). Hoe heet jouw Concorde eigenlijk?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 18:51

En Tosca reed ook wat paarden van Richard. Ach oop iedere stal en ruiter is wel wat aan te merken. Niemand doet het 100% goed. Toch ??

Ja hoe heette dat paard ikben nu ook wel nieuwsgierig.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:54

Prisca schreef:
En Tosca reed ook wat paarden van Richard. Ach oop iedere stal en ruiter is wel wat aan te merken. Niemand doet het 100% goed. Toch ??

Ja hoe heette dat paard ikben nu ook wel nieuwsgierig.

Tosca starte er 1 vaqn bert van kooten, de sponsor van richard, voor de rest hielp ze thuis metrijden en groomen, ze heeft zelf ook 1 paard.

Ach over sommige stallen kun je indeed beter je mond houden Lips are sealed

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:32

Jarno

enne, t gaat nie om de stal zelf, t was hun beleid met de handel, en tenopzichte van het paard en naar ons toe, maar ok, das verder iets tussen de handelaar en ons

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:05

Ik weet verder niet hoe ze dat hendelen enzo regelen, maar op stal vind ik dat het er altijd netjes aan toe gaat. Alle paarden staan er goed bij en de omgang is ook goed.
Maar Mytens, sloeg dat commentaar op de Bruijn??? Ik vraag me dan wel af wat voor ervaringen jij met de Bruijn hebt???? Verward

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 10:03

tequila schreef:
Ik weet verder niet hoe ze dat hendelen enzo regelen, maar op stal vind ik dat het er altijd netjes aan toe gaat. Alle paarden staan er goed bij en de omgang is ook goed.
Maar Mytens, sloeg dat commentaar op de Bruijn??? Ik vraag me dan wel af wat voor ervaringen jij met de Bruijn hebt???? Verward

Dat commentaar sloeg niet op de bruyn, maar ook voor De Bruyn geldt, je hoort weleens verhalen van anderen als je ergens een paard koopt/bekijkt.