. En daarnaast... zie je iemand al zn paard uitstappen met een fles wiskey (of op mijn verslaving komende; met een hele zak oreo coockies) in de hand? :-D I think I made my point here
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En daarnaast... zie je iemand al zn paard uitstappen met een fles wiskey (of op mijn verslaving komende; met een hele zak oreo coockies) in de hand? :-D I think I made my point here
XoNo schreef:Waar mensen zich allemaal niet druk om kunnen maken![]()
Ik rook ook en ja, ook op het paard. Ik vind het voor mezelf en voor mijn paard ontspannend (even rustig stilstaan) en ik kijk sowiezo dondersgoed waar mijn as naartoe gaat. Als ik sommige mensen op hun paard zie raggen denk ik af en toe weleens van "joh, steek eens een peuk op".
Mensen die het een pisgezicht vinden moeten inderdaad maar de andere kant op kijken. Het excuus om dan te zeggen dat als je dat met alles gaat doen, de wereld er niet beter op wordt, gaat voor mij in dit opzich niet op. Alsof de wereld er minder van wordt als je je niet druk om maakt wie er wel of niet rookt op je paard. Als iemand express zijn as op zijn paard gooit, dan mag je zeuren. Lijkt verdorie wel een etiquettesport te worden. Mensen moeten wat meer op zichzelf gaan letten en niet zoveel op anderen. Of je het een dooddoener vind of niet, dat moet je zelf weten, maar houd toch eens op met die mierenneukerij.
Jolande schreef:Buiten of ik het al dan niet goed vind snap ik niet dat dit topic op 'western' is aangeland. Als ik bij ons op stal kijk (mengelmoes dressuur, springen, western) zie ik nooit een westernruiter roken, maar dressuurruiters des te meer. Ik geloof echter niet dat dit sport afhankelijk is. Van mij zou dit topic naar 'paardenpraat' of zo mogen.
ponylovertje schreef:Tja, ik vind ook dat mensen zelf moeten weten of ze op het paard roken of niet... zolang het paard er geen hinder van ondervind.
Wat ik veel erger vind, is als mensen NAAST hun paard staan te roken, en je iedere rookwolk tegen het hoofd van het paard aan ziet komen. Dan is dat paard eigenlijk gewoon aan het 'meeroken' en dat lijkt me niet gezond. Dat vind ik dus wel belachelijk, als mensen gewoon de rook in de neusgaten van hun paard laten komen.

Romkabouter schreef:Ik zie dat de rokers zich drukker maken dan de niet-rokers
.