Maar ik heb nu een paardje dat ik kan beschouwen als mijn eigen alles heb ik behalve de kosten
Als ik wil mag ik nu wel een eigen maar dat is op dit moment helemaal niet nodig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik wil mag ik nu wel een eigen maar dat is op dit moment helemaal niet nodig.
wendely schreef:Ik heb nog steeds geen eigen paard
Maar ik heb nu een paardje dat ik kan beschouwen als mijn eigen alles heb ik behalve de kostenAls ik wil mag ik nu wel een eigen maar dat is op dit moment helemaal niet nodig.
Een goede reden voor een eigen paard zou voor mij zijn om verder te komen. Ik les nog steeds 1 keer in de week op een manege, maar ik merk echt dat ik daar een beetje in blijf hangen. Ik heb nu een bijrijdpaard die ik 3 keer in de week rijd, en ik merk dat ik de dingen die ik leer ook echt in de praktijk kan brengen, dat lukt je niet met 1 keer in de week les.

) omdat ik gewoon niks meer nieuws leerde bij de manegepaarden en ik wilde meer dan dat.
Dus het was of stoppen(was ik natuurlijk niet wilde) of een pony.

)

dondahsteen schreef:Zeg: Maar als ik een paard heb ben ik dara en niet op straat aan het roken en blowen enzo!!!!!!!![]()
Realiseer wel dat een paard veel werk is.

. Nu heb 4 heeeleee lieve verzorgpaardjes waar ik ook heel blij mee ben!!