zo'n mooie fjord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: zo'n mooie fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:27

ja klopt ja...1 zadel voor alle fjorden dat weet ik ook nog en ook ik heb daar veel zonder zadel gereden omdt er niks was...best grappig hoe dat nu allemaal is verandert

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:31

Hebben ze nu ook gewoon wel nette boxen enzo?
Toen stonden ze her en der in een ouwe koeiestal, of in een stal van aan elkaar getimmerde pallets, of gewoon op wei......

Wel heel grappig, ben nu wel heel benieuwd hoe het er nu uit ziet, elke keer als ik erlangs reed dan dacht ik: zal ik weer eens? Maar ja, om nou zo bij die mensen het erf op te stieren.....

Heey....waar woonde jij vroeger? Herrinner me ineens dat ik eens samen met gerrie en dr mams een klub meisjes uit dr klas weg moest brengen.......misschien zat jij dr ook wel bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:43

ik woon in het petenbos in Veenendaal. Het kan best wel dat ik er bij zat want ik ben inderdaad wel eens thuis gebracht met een stel nuit de klas
En ik woon daar nog steeds
Ze hebben nu gewoon normale boxen ( niet zo heel veel ) daarcahter onder die afdak waar het hooi etc stond.
De paarden stonden toen inderdaad over het hele erf heen verzaaid

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:50

Okay daar, ja, dat is best een goeie plek.....
Komt er nu wel een hoefsmid?

Heey....petenbos, dat is best grappig, want ik heb op de jasmijn gewoond, achter de boslaan en de middellaan, dus niet zo heel ver weg....
Op welke manege werk jij nu?
Ook in veenendaal?
Ik hoor bijna niks meer uit mn ouwe woonplaats, en nu ineens wel!
super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:55

Jasmijn? Daar woont een bekende van mij..Petra. in die buurt wonen best wel veel bekenden van me eigenlijk
Ik werk vanwege rugklachten niet meer in de paarden wereld, maarw erkte op de dragonder en heb gewert op ruitersport centrum in Maarn... was heel leuk ( in Maarn dan ) maarja rugporblemen gaan voor

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:58

Ja, die straat, ja!
Die ken ik ook, heeft een zus die diane heet toch?

Volgens mij heeft petra bij ons stage gelopen ofzo, ik werk ij het CMD (thuiszorg) in veenendaal.

Ik heb vroeger ook op de dragonder gereden, en ken iemamd die nu nog daar in maarn werkt, yvonne!

It's a small world!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:06

Yvonne, ja die ken ik wel, Die werkte er op 2 dagen tegelijk als dat ik ook werkte. Alleen voor mijn gevoel kon ik het niet zo vinden met 'r maar daarnaast was ze wel erg aardig
Ja Petra heeft een zus die Diana heet en ze heeft daar ook stage gelopen. Ik ben heel veel in die straat geweest omdat Petra toen die tijd ( iets van 5 jaar geleden ) mijn beste vriendin was
Nu zie/spreek ik haar eigenlijk weinig tot nooit

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 00:23

complimentjes zijn altijd leuk

Colour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:27

Ik weet dat dit topic heel oud is maar ik rijdt nu bij Gerrie en ik weet niet of jullie vragen hebben.