Dit verhaal gaat over de jongste Maaike. Maar die oudere kan er ook wat van ja.....
Wat hebben we veel van die op de manege he?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chatelaine schreef:tja zij slaat hem ook vaak maar nooit in een proef want ze rijd nog geen wedstrijd`want ze moet aan de gezondheid van er paard denke `
en net of ik dat geloof ze is pas gevallen en slaat uit angst nu nog sneller
Manda schreef:Chaterlaine en grassie jullie hebben het over 2 verschillende personen![]()
Dit verhaal gaat over de jongste Maaike. Maar die oudere kan er ook wat van ja.....
Wat hebben we veel van die op de manege he?!
Elise schreef:Ik ken het....ook bij ons op stal loopt er zoween rond en zij is toch oud en wijs genoeg om beter te weten. Ze wil van een shire een dressuurpaard maken met 1 keer in de week rijden....en bleef tot voorkort in de waan dat dat kon![]()
Slaan=wegstappen
lichtrijden=aan de teugels optrekken
stoppen=aan de teugels hangen
motto= shires bedwing je met kracht
zucht............maar wat doe je eraan als iemand in de waan is dat ze goed kan rijden....![]()
Laura schreef:en wat bereik je er dan mee als je dit op bokt zet? Dat je met z'n allen je even lekker kan verkneukelen over hoe erg we dat wel niet vinden? EN wat een vreselijke mensen er wel niet bestaan? En dat we zelf nóoit zoiets zouden doen? En als je een beetje mazzel hebt zijn er nog mensen op bokt ook die de persoon kennen en kan je lekker samen op diegene afgeven?
Tsssk...
chatelaine schreef:NOU JRE DOET ER ZELF OOK AAN MEE DUS HOU DAN JE MOND ALS JE DAT VIND EN IK VIND DAT SOMMIGE DINGEN WEL HELPEN