Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

esziiY schreef:Oow leuk! Lekker an de teugel
Mooi tuig ook

Christi schreef:ik heb ook een tijd gereden op die manege. leuke paarden, maar de pony's zijn een stuk leuker.
jawatha, purkan en funny ik mis jullie

Pegasus4ever schreef:Leuke paardjes hoor, maar waarom loopt die laatste met een slof? (niet aanvallend bedoeld hoor)
Ze zien er goed uit

dorientjuh schreef:Bah bah ik vind het er helemaal niet zo leuk uit zien, zo diep als sommige pony's hier worden gereden, is niet echt mijn stijl..

Manuutje1990 schreef:Mooie pony's zeg..
Alleen die 2e en die laatste staan wel een beetje erg diep orr.. En waarom de slof bij de laatste?
_babette_ schreef:Manuutje1990 schreef:Mooie pony's zeg..
Alleen die 2e en die laatste staan wel een beetje erg diep orr.. En waarom de slof bij de laatste?
normaal heeft ze nooit een slof om ik denk dat de verzorgster dat gedaan had toen ze er zelf op ging rijden maar waarom???

_babette_ schreef:nee maak niet het was niet aanvallend bedoelt maar zei rijd zelf ook wedstrijden met die pont

._babette_ schreef:dorientjuh schreef:Bah bah ik vind het er helemaal niet zo leuk uit zien, zo diep als sommige pony's hier worden gereden, is niet echt mijn stijl..
ieder zijn eigen smaak

mandy_b_s schreef:ik tem even, hij hoort bij itp.
wel leuke foto's hoor !
schaam

Marloez schreef:_babette_ schreef:ieder zijn eigen smaak
smaak..?
ik vind te diep lopen niets met mooier of minder mooi te maken hebben maar meer met het welzijn van het paard..! Het lijkt me namelijk niet echt lekker lopen zo
Heeft iemand ook een foto van z'n hele lijf zeg maar??