Levensloop Bagheera (Baldwin B x Balzflug)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re: Levensloop Bagheera (Baldwin B x Balzflug)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:54

Ursy schreef:
Dankje! ik heb inderdaad de plannen om haar te laten dekken, maar dat duurt nog wel even! Ik wil haar eerst wat hoger in de sport proberen te krijgen..
Maar tegen de tijd, als je nog leuke tips hebt.... Tong uitsteken

Ah, ik was namelijk al benieuwd op welke hengst je oog was gevallen Knipoog Nou laat het me maar weten tegen die tijd! Lachen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:10

Wauw wat een leuk paard zeg. Je kunt je niet voorstellen dat ze dat veulen is geweest.
Leuke foto's, erg leuk om te zien. *LOL*

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:29

Zo, ik heb het topic gevonden. Knipoog
Wat blijft het toch een ontzettend mooie merrie... Vind het ook fantastisch om die veulenfoto's te zien, prachtig met die hoge witte benen en grote bles. Haha! Ze is wel nog ontzettend veranderd tussen haar 3 en haar 5, ze is nog een flink stuk in de breedte uitgezet en ziet er gewoon veel volwassener en beter uit. *LOL* Ooooooooit wil ik haar een keer in het echt meeten hè. Knipoog Tong uitsteken

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 07:39

Anjatjeuh schreef:
Zo, ik heb het topic gevonden. Knipoog
Wat blijft het toch een ontzettend mooie merrie... Vind het ook fantastisch om die veulenfoto's te zien, prachtig met die hoge witte benen en grote bles. Haha! Ze is wel nog ontzettend veranderd tussen haar 3 en haar 5, ze is nog een flink stuk in de breedte uitgezet en ziet er gewoon veel volwassener en beter uit. *LOL* Ooooooooit wil ik haar een keer in het echt meeten hè. Knipoog Tong uitsteken

Dat meeten zat ik net aan te denken!!! Kom je gewoon gezellig een x naar Nijmegen, kun je haar in het echt bewonderen en natuurlijk wil ik jouw Ushi dan ook zien Haha!