Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Meestal vragen alleen bekende het. Als ik een kindje heel lief vind, bied ik het ook wel eens aan. Dit alleen omdat mijn pony heel lief is, en het denk ik ook niet erg vindt.
Ik wil gewoon geen vreemden op mijn paard hebben..
)
als kinderen dan vragen mag ik er een op dan mag dat heus wel (het veulen is nu 1.5 jaar en al een stevig paardje fries) ik let er wel op dat de kinderen "lichtgewichtjes" moeten zijn, zodat de rug van men veulen niet belast word, maar op die manier went ze aan kinderen op haar rug en is dat weeral een stapje vooruit in het zadelmak maken. dondahsteen schreef:nou ik zou het echt nooit op een veulen doen!maar bij mij willen ze het niet eens! haha mijn paard is altijd wild buiten! als ik rondje aan het uitstappen ben en ze vragen of ze ze mogen aaien zeg ik ook nee omdat het voor hun eigen veiligheid is. maar als ik met haar aan het grazen ben dan mogen ze haar wel aaien maar er gaat niemand onbekent op!
Romytjuuh schreef:Nee, ik zet ze er ook niet op, er was een keer een man zo aco bezig, hij zetten gewoon zijn kind op me pony! ik zo 'sory meneer maar ze zijn nu even aan het uitrusten' hij zo: 'het kan heus wel even hoor' Ik : ' sory maar we gaan nu' ( kind er afgetild en weggelopen) aso!
Ik had het kind er gewoon afgetild, ajuus gezegd en weggegaan. Zomaar je kind op andermans pony zetten, en dan, als diegene aangeeftt dat ie het niet wil hebben, ook nog ertegenin gaan, en gaan beslissen wat wel en niet goed is?
) dat er plotseling een moeder aankwam zette met een hele zooi kinderen en die moeder zette zo in eene haar kindje boven op die pony :S en toen vroeg ze pas het is wel goed he? tuurlijk als ze het vragen is het een ander verhaal maar op dat moment zaten ze nog met een groot risico ook want ze leerde wennen aan het zadel ze kon er al prima mee over weg maar nog niet met dat er iemand op zat dus ik had nee gezecht als ze het vroegen maar het kindje zat er al op ze had massel dat smooky net gras zag
het zelfde is ook gebeurt bij de andere verzorgshet die iedereen er af wierp had de buurman zo het weiland ingelopen en zo ze kind der op gezet dat was gewoon hartstikke gevaarlijk :S toen ik er wat van zij haalde hij pas ze kind der af dus... mja bij mij is het meestal ja maar als het niet veilig is is het nee

dat lijkt me niet echt fijn.
Die kinderen kunnen je niets kwalijk nemen omdat het jouw paard *shetje* is en niet dat van hen ... Dat snoep voor hem mag dan weer wel
zo geef je de kinderen toch nog iets , zonder dat je het zelf niet wil 
. Maar ik had dus totaal niet verwacht dat die moeder zomaar der kind op smooky zette
maar okey ik geef toe waren het er meer dan 2 dan was het nee