Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben trouwens wel verandert, ben veel meer een perfectionist. Vroeg dacht ik altijd, snel naar die Z want dan stel pas echt wat voor. Nu ik heb gezien hoe makkelijk je er kan komen en dat het niet zo zaligmakend is als het lijkt, hecht ik veel meer waarde aan een perfecte africhting. Bij Leroy schorte het enorm aan de basis. Perry heb ik 200% beter voor elkaar. Met Leroy ging ik vroeger op westrijd als ik dacht dat ik met een beetje mazzel "die 60%" wel kon halen. Tegenwoordig schrijf ik nog niet eens in als mijn paard niet minimaal in staat is een 70% proef te halen
Maar ik vind het echt een kick, als ik in de training gewoon naar dat perfecte plaatje toen kan rijden. Ik doe dus absoluut niet meer aan trickriding. Vroeger ging ik zowat dood als ik niet minimaal iedere week op wedstrijd ging. Nu heb ik juist bewust een break ingelast van 5 maanden geen wedstrijden, puur omdat ik Perry helemaal wil perfectioneren voor een stapje hoger. Trouwens, ik houd ook van lol met mijn knol