Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb geloof ik echt mazzel...mijn bijrijdster vind het helemaal niet erg om 2 vaste dagen te hebben...maar nog beter was haar eigen idee om het per week te bekijken (ik heb namelijk een flexibel rooster) en ze komt dus op 2 dagen die voor mij ongunstig zijn!!!
Aardig he...
Misschien ook wel een beetje omdat ze blij is dat ze mag rijden zonder dat het haar een hoop geld kost...en als ze een keertje niet kan dan betaalt ze zelf het meisje waar we op stal staan om te rijden of longeren en die rijdt beter dan wij bij elkaar...
Ik ben nog relatieve beginner he...
Ik rijd pas 5 jaar en zij al minsten 15 jaar ieder.
), dus na twee jaar hield het met haar gewoon op. Na drie jaar op een manege gereden te hebben kocht ik Soliste, de volbloedmerrie. Na zes weken brak ik mijn pols en zat vier maanden in het gips en daarna nog een aantal maanden revalideren, twee weken in ziekenhuis gelegen etc, dus was ik heel erg blij dat Christa toen voor Soliste heeft gezorgd. Dat deed ze minstens net zo goed, zo niet beter, dan ik zelf. Dit was echt heel fijn en ik ben haar daar eeuwig dankbaar voor. Ze is ook een van de weinigen die ik mijn paard toevertrouw.
.