Sport Levensgevaarlijk: paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Malkesta

Re: Sport Levensgevaarlijk: paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:58

Die paarden op de baan dat waren pacers geen dravers. Beelden uit Amerika en waren uit eind jaren 90.

Laura123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:58

Jaaaa ik had het gister ook gezien ik kon er neit naar kijken, dat mensen zulke zichzelf aan willen doen moeten hun weten, maar om er onschuldige dieren erbij mee te nemen kan ik niet begrijpen..

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:14

dat is dus ook de reden dat ik wil gaan springen en dresuren.
de rest vind ik veel te gevaarlijk.
voor het paard vooral en natuurlijk ook voor mezelf.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:19

escadron schreef:
Die paarden op de baan dat waren pacers geen dravers. Beelden uit Amerika en waren uit eind jaren 90.

Zo'n vermoeden had ik al, vandaar mijn vraag Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:47

Zolang mensen zulke sensatie op tv willen zien, worden dat soort programma's gemaakt.. helaas.
'We' nemen toch geen genoegen meer met 'ter land, ter zee en in de lucht'? of 'zeskamp'? Nee.. het moet SNEL, en GEVAARLIJK!

We zijn gewoon sensatiezoekers!!
Zoveel programma's al over auto's op de weg.. Als je daar naar kijkt, dan zit je toch te wachten totdat het misgaat..??

Maar met dieren vind ik het anders, bovenstaand programma heb ik (gelukkig) niet gezien, bij mij springen ook de tranen in mijn ogen, bij dierenleed.. of dat nou een paard is of een hond of muis. Boos!
Dat doe je je dier niet aan vind ik. En al helemaal niet, zodat een ander er thuis voor de buis van kan genieten! bah Misselijk

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 20:54

Klinkt echt heel ziek... was die 'dodenrace' een soort Millitary-aspect of was dat gewoon om mensen te vermaken en paarden kapot te rijden Boos! .. blij dat ik het niet gezien heb!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:42

Dieuwke1989 schreef:
was die 'dodenrace' een soort Millitary-aspect of was dat gewoon om mensen te vermaken en paarden kapot te rijden Boos! .. blij dat ik het niet gezien heb!

Het was voornamelijk om mensen kapot te rijden...die mensen nemen een enorm risico als ze daaraan meedoen. Volgens mij heb je dan echt een gaatje in je hoofd. Maar goed, de naam zegt t al 'Suicide race', dus of je springt van een flat of je doet dit.... rare lui.

Je kon trouwens wel goed het verschil zien tussen amerikaanse en zuidamerikaanse rodeo zeg.