Zie ju nu wel dat je het kan!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Klinkt goed.. AnnaBabs schreef:
Renske de foto's zijn er haha! ben nog even aan het wachten tot ze geupload zijn. Staat quentin weer mooi op ijzers? en hij heeft toch niks overgehouden aan die klap zondag he?
[knip]
Dus ik vind dat ik nu wel even wat reclame mag maken:
Weet je het niet meer? Zit je met je handen in het haar?
Dan is DE oplossing:![]()
Pepijn Ott!(tel nr via pm
)
alleen gaat die sukkel dan altijd stom steigeren en stoer doen, erg irritant, maar hij hield zich nog netjes in moet ik zeggen 

kan niet vroeg genoeg beginnen met rondkijken waar wisje volgend jaar zomer heen mag 
)
) gedegradeert tot boscrosser..ach misschien is dat wel zijn nieuwe roeping haha!

ik zal het nu ff doen
Pepijn leest stiekem mee haha..toch mooi dat ie ook zijn mond houdt over vrijdag he

. Dat gaat JOU 1 fles smirnoff kosten wijffie! 
) AnnaBabs schreef:Hej verrekt Pooniemeisje waarom zeg jij dan ook niks he? staat daar stiekem toe te kijken
Sorry heb het druk gehad gisteren...helemaal vergeten een smsje terug te sturen! vergeef je me?ik zal het nu ff doen

AnnaBabs schreef:Hej Pauline!! dankje!! je komt hem maar snel bewonderen hoor! gezellig! kom ik jouw schitterende Anda ook nog es bewonderen! Is ze nog gegroeit sinds de vorige keer?
Maar heel veel succes en ooit kom ik nog wel mee kijken weer een keer!
Dan heb ik hem helemaal zien opgroeien... van kleine ukkepuk naar een pony onder het zadel
bah bah wat een zweet zeg 
? of heb je het te druk met het zoeken naar een knol?
amberp schreef:Ik erop???
Nee ik druf niet

zilverster schreef:
Maar vooruit ik vergeef het je..
Oja, heb je trouwens een nieuw zadel? Dat lichtbruine staat hem iig wel stoer ..