Was wel leuk...........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zazoo schreef:hoe leer je de pony dat dan? snappen ze t na een tijdje vanzelf? en wat voor bal kan ik t beste gebruiken?
MarrieLeen schreef:Lijkt me echt leuk om te doen! Denk alleen dat m'n paard het een beetje eng vind..
Waar zou je zo'n bal kunnen kopen?
knollover schreef:Dit is echt stoer
Rivjenn schreef:paarden en voetballen?
Kijk hier maar eens..
Echt geweldig!
http://www.arabischevolbloeden.nl/forum/viewtopic.php?t=6884&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
haffiebecky schreef:heb je ook een winkel voor die ballen? ik wil het heel graag gaan doen (mijn paard is wel een schijtert maar ze went er op den duur wel aan denk ik)
haffiebecky schreef:heb je ook een winkel voor die ballen? ik wil het heel graag gaan doen (mijn paard is wel een schijtert maar ze went er op den duur wel aan denk ik)
Louiza schreef:wat is ong. de prijs van zo n bal?
bijv. een van de revalidatie winkel
Maya schreef::roll: Lees jij wel eens? Dit soort fysioballen worden er eigenlijk altijd voor gebruikt, er is geen officiële paardenvoetbal te krijgen hoor... Er worden gewoon van die fysioballen voor gebruikt, zijn er stevig genoeg voor.
Maya schreef:Zoals ik al in mijn post had gezet. Ik heb m'n bal van Elphymed weg, www.elphymed.nl --> Fysioballen --> Grote ballen --> Gymnic plus. Als je een pony hebt, 95 cm, is je paard boven de 1.50 dan zou ik voor de rode van 1.20 cm gaan. Ik heb zelf een pony van 1.38 en vind die bal van 95 cm soms toch wat te klein...