Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nou ik zal ook maar eens een berichtje 8terlaten.
. Ik hoop egt voor het manneke dat het weer goed komt want dit gun je niemand. Hij moet maar weer snel beter worden dan ken tie weer bij da andere duiveltje }> staan haha. Kom maar snel teug naar je stalletje mini want je wor gemist
.

Kajanus schreef:jeetje wat zielig voor je paard en ook voor jou...zou je kunnen melden hoe de entstof heet misschien zijn er meer mensen die er last mee hebben gehad..
ik heb mijn paarden ook pas laten enten met een nieuwe volgens de dierenarts super goede entstof }> nou ik had van de 4 paarden 3 die hoestte en 2 met verhogingben je ook weer lekker mee
de entstof heet proteqflu - te nou die hoef ik ook niet meer

blijve duimen..tot ons manneke weer heel thuis is..

Hij staat nu in de binnenstallen en is een stuk rustiger..En de wonden zijn ook stuk dichter ben daar wel supper blij om natuurlijk!!
( Bam Bam ) daar heb je wel gelijk mee vind het ook wel schandalig dat hij niet de wei in mag en ze zijn ongeduldig..Er was daar zo hoefsmid gaat hij keihard Jantje Smit op zetten..En ging tie meezinge hoor egt vals arme paarde haha..KiwiGirl schreef:Gespoten met vieze naald..Dus..

Heb al zo'n zin in morgen.. Ik ben benieuwd of het er al beter uit ziet..