koopjes bij AVS-shop Vorselaar (België)!!! DE MOEITE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Re: koopjes bij AVS-shop Vorselaar (België)!!! DE MOEITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:16

Moonlight20 schreef:
dat is inderdaad waar.
Maar de tentverkoop is nu gedaan.
Als er nog zo'n tentenverkoop is zal ik wel iets laten weten.
Anders ligt er veel meer in de tentenverkoop.
Ik woon zelf in vorselaar waar die winkel is ( dus heel gemakkelijk)

Ik wou er gisteren nog naartoe maar door die idioten van de gemeente Vorselaar ben ik totaal misleid Boos! Zetten ze EEN bordje "wegomlegging" en verder moet je het maar uitzoeken! Ik ben van colère naar de Hippo's gereden Bloos

Moonlight20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:20

hippo's in oostmalle of in zoersel?
In vorselaar zijn ze inderdaad nu aan het werken op verschillende plekken zelfs ( zeer lastig) waar ergens in vorselaar zat je?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:55

Letizia schreef:
vivanes schreef:

oftewel: jodphur laarsjes Knipoog

Ooh dat, ik kon er echt niks van maken Clown

niet dus he, rijboten zijn rijlaarzen Haha!

miekedar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 09:25

sorry

Maar ik kon niet meer antwoorden. Computer beetje stuk. Ze hebben wel een site maar eigenlijk wordt die nooit up to date gehouden. Met andere woorden er staat niks op. Ook als je een e-mail stuurt krijg je geen antwoord. Ik beloof dat als ik mijn uitnodiging voor het volgende tentenkamp thuis krijg dat ik het direct op de bokt site zet. Ik heb ginder gervraagd wanneer de volgende actie was en er is gezegd september en misschien nog een vroeger maar dat wisten ze nog niet.
De tentenverkoop in Malle is hier echt niks tegen. Ik had daarvoor een halve dag vakantie genomen dus ik was daar de eerste dag van de verkoop. Ik voelde mij wel een beetje bedrogen, prachtige folder maar van wat er in stond dat ik nodig had was er niks. En al uitverkocht dat kan toch niet de eerste dag. Ik wilde een rijbroek voor mijn dochter in katoen zo een van rond 35 euro met een gratis rugzakje. Ze waren zogezegd al weg???? Neen daar zien ze mij niet meer.

PS: En inderdaad korte botjes zijn Jophurlaarzen.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:38

Zwijg me over de tentenkampen van Hippo's Bloos (die in Malle dus), wat een ramp! Ik vind die man trouwens ontzettend onvriendelijk. Het enige voordeel dat Hippo's heeft in vergelijking met AVS is dat alles veel overzichtelijker is. AVS is veel kleiner maar er steekt zeker zoveel binnen, en tja, dan krijg je wel wat rommel hé Knipoog Hoewel ik daar van de week ook niet al te best meer gezind was toen ik 25 minuten heb staan wachten aan de kassa Boos!