Ik ga daar echt een keertje kijken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

parouscha schreef:In het foldertje stonden ook bontonderleggers van 19,95 geloof ik
Zou dat wat zijn

Orchid schreef:Hoever is het vanaf de Divoza in Leek?
En wat voor winkel is het precies, erg groot?
Uitgebreid?
Een dure of goedkope winkel in vergelijking met Divoza?
missnynke schreef:niebert ligt toch in de gemeente grootegast, bij surhuisterveen?
drogeham is een dorpje zon beetje naast surhuisterveen.
Vanaf de divoza is het een half uur rijden.

SANEX schreef:missnynke schreef:niebert ligt toch in de gemeente grootegast, bij surhuisterveen?
drogeham is een dorpje zon beetje naast surhuisterveen.
Vanaf de divoza is het een half uur rijden.
Denk dat jij in de war bent met Niekerk... of niet ?
oh ja kan best![]()
Groot ? Denk het niet, was geloof ik maar 800 m2 toch ?
das een winkel tergrote van een paardenbak hoor! da's huge!!!
ik dacht eerst ook 8x10, maar het is 20x40 (oid)

Dees schreef:Locatie Drogeham is bijzonder onnozel gekozen - ga dan bij Drachten zitten, op industrieterrein A7 ofzo.
Knappe jongen die zo uit zijn hoofd weet waar Drogeham ligt en hoe je erheen rijdt met de auto. Wie komt daar nou regelmatig als je er niet zelf woont? Niemand toch?
Plaatsje ansich is prachtig, daar ligt het niet aan - maar wie wil DAAR nu een winkel runnen waarbij je afhankelijk bent van klandizie die van ver moet komen (lees: buiten het dorp).
Ongelooflijk foute marketing-beslissing. De ondernemer zal wel in een nieuwbouw huis voor de winkel willen wonen en de grond is in Drogeham vast lekker goedkoop. Maar zakelijk gezien - stom hoor....

SANEX schreef:( eerst hadden we nog een kleintje in Kollum, waar ik eerder stage heb gelopen, maar deze is weg )

missnynke schreef:het hynsteparadyske had niet echt een meerwaarde in de regio, zon hypo megastore wel, maar ze hadden hem idd beter in heerenveen kunnen plaatsen (drachten heb je ook al t tweespan, in heerenveen zitten verder geen paardenwinkels volgesn mij)
Honeybee schreef:SANEX schreef:( eerst hadden we nog een kleintje in Kollum, waar ik eerder stage heb gelopen, maar deze is weg )
Ingrid is opgehouden met het Hynsteparadyske?
Sinds wanneer dat? :S
Ging er altijd graag heen.

SANEX schreef:Honeybee schreef:Ingrid is opgehouden met het Hynsteparadyske?
Sinds wanneer dat? :S
Ging er altijd graag heen.
Euh, ik denk zo'n anderhalf jaar nu, ze zitten nu op Ameland, daar zijn ze heen verhuist, en daar hebben ze naast het ruitersportgebeuren een pensionstalling en een kinderboerderij. Gaat nu effe iets minder met haar, ze is laatst behoorlijk van een van dr paarden afgeklapt, en heeft daardoor even in het ziekenhuis gelegen.
Hynsteparadyske geen meerwaarde ? Denk het wel, het was misschien klein, en als je niet wist dat het bestond dat kwam je dr niet, maar ik kwam qua service en goede adviezen duizend maal liever bij het Hynsteparadyske dan bij Divoza.
Nog nergens een vergelijkbare service gehad.
. Maar ik ben wel heel erg benieuwd, het is vlakbij voor mij. Hoop dat het wat is! 
. Maar wanneer weet ik nog niet...