Luchtzuigen heeft toch 1 nadeel.... paarden op de weg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TequilaRos

Re: Luchtzuigen heeft toch 1 nadeel.... paarden op de weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 09:39

Pfff, das schrikken zo midden in de nacht! Gelukkig is het goed afgelopen voor alle paarden! En die tuin groeit wel weer dicht hoor! Ben blij dat er niks met je paardjes gebeurt is.

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 10:03

ahahahah stelletje ondeugden. Konden ze dit niet op een ander tijdstip plannen dan midden in jouw nachtrust?
Nou gelukkig waren julllie allemaal thuis om die maffe paarden weer thuis te krijgen. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd, behalve je moeders tuin dan...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 11:52

dat is even schrikken!! Gelukkig is het goed afgelopen, het had ook anders gekunt!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 15:40

poeh! Luna, dacht, genoeg met die fantasieverhaaltjes, ik zal eens echte stof geven!!

Gelukkig is er niets gebeurd!!! En ik kan er van meespreken, luchtzuigers zijn echte vernielmonsters! Haha!

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:48

oeps, geluk hebben zeg!! ik denk dat je maar een grote bos bloemen voor je moeder moet kopen( mag je luna misschien wel houden) ze zal wel denken nog meer hoefjes die straks op mijn plantjes kunnen gaan staan haha.
lang leve het schrikdraad hé Haha!
die van mij zijn hem ook al een paar keer gesmeerd, de grote drukke weg over en daar lekker gras eten in de wei van een boer.(gras aan de overkant is altijd groener hé) en een keer midden door de nieuwe woonwijk s'nachts door allemaal nieuw aangelegde tuintjes (niks van terug gehoord). ik kon ze de volgende ochtend bij een manege in de buurt weer ophalen, die hadden ze gevangen en in de stal gezet. wat een geluk maar weer. je snapt wel dat er nu genoeg stroom opstaat zodat ze minstens een halve meter bij draadje vandaan blijven.

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:46

Zo oooooo dat zal wel schrikken zijn geweest. Te erg.
Stoute faab!