Als wij nou de lotto winnen, kopen we een huis bij jou in de buurt hoor!! whiii dat wil ik ook!
Ik woon ook in de randstad, maar mijn paardje staat bij een natuurgebied dus ik kan ook wel lekker buiten rijden

Maar er gaat niets boven het strand he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

leuk dat rose en een mooi fjord!

Goudvarken schreef:Weet er niet toevallig nog iemand een huisje met een bak en stallen te koop op texel? me ouders willen nog steeds verhuizen ... dus als iemand wat weet...
TypicalDutch schreef:Goudvarken schreef:Weet er niet toevallig nog iemand een huisje met een bak en stallen te koop op texel? me ouders willen nog steeds verhuizen ... dus als iemand wat weet...
Ja hoor! Ik weet nog wel een huisje met stallen en weiland te koop. De bak zal je zelf aan moeten leggen denk ik zomaar!
nonixjuh schreef:Heey,
Ik ga ook naar texel een keertje in juni ofzo..
Ik ga dan naar de koog ofzowiets..
Is dat dicht bij jullie daar? ik ga naar manege de kikkert.. helpen!
veel plezier he
Alayda schreef:Ooow ik ben jaloers, zoooow ontzettend jaloers!!!!
Wat geweldig om zo te kunnen rijden met je paard!!! Het lijkt me echt heerlijk om dit in je "achtertuin" te hebben!!
Het zijn trouwens prachtige foto's!!!
Kan ik niet een keertje komen logeren met mn paardje?? haha!!!
laugrease schreef:hee![]()
ik was deze vakantie (meivakantie) met 'n vriendin (0dessie0) op texel!! en wij hebben jou en je fjordje gezien volgens mij!![]()
was je met koninginnendag in Den Burg? met je fjordje mooi oranje gemaakt:9 ? leuke foto's verder!![]()
xxx
0Dessie0 schreef:suuper leuk!!echt leeuk beessie!!
ik was met laugrease afgelopen week ook in Texel..!!ook lekker strandritten gemaakt door t schuim
was heel leuk!!
en volgens mij zag ik jou ook met je ponywas je toevallig met koninginnendag met je fjordje (heel mooi versierd
) over de markt aant lopen?
echt leuk paardje
![]()
xxxx
, maar ik was dus dat met het spijkerjasje aan
Pellie schreef:echt prachtig daar, je hebt er alles hè, bos, heide en zee... wat wil een mens nog meer.
waar wordt dat bruintje mee gereden, bijzet?
kom je een x naar texel
Javelin schreef:Wat een geweldige foto's. Kan ik alvast voorgenieten van de omgeving want volgende week gaan we weer een heerlijk weekje vertoeven op Texel. Mijn paardje mag thuis vakantie vieren. Maar als ik de foto's zo bekijk zal hij best wel jaloers zijn dat hij niet mee mag.