reiki op onze shetlander

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Re: reiki op onze shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:58

Er zijn goede Reiki masters die je een inwijding kunnen geven, Haha!
je moet naar iemand toe gaan die bij je past Bloos en waar je je op je gemak voelt
Ik heb zelf ook Reiki 1 en 2 en 3a en tera mai Reiki gedaan Pling
en heb er erg leuke en mooie ervaringen mee gehad
je werkt met energieen en de meeste paarden vinden het heerlijk

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:49

Ik heb ook Reiki 1 gedaan en geef mijn paard wel eens een behandeling. Van de helende werking ben ik nog niet echt overtuigd, maar ik merk altijd wel dat mijn paard er erg ontspannen van wordt.
Ik heb ook een paar ratjes en die geef ik ook wel eens reiki en die zoeken mijn handen echt op om er in te gaan liggen slapen. Dus ook die genieten ervan.

Dat reiki hekserij is enzo vindt ik een beetje ver gezocht. Iedere baby wordt geboren met reiki, alleen doordat er geen gebruik van wordt gemaakt slippen je energie kanalen als het ware dicht. Deze worden met een reiki cursus weer geopend.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:13

Reiki is gewoon met je handen energie doorgeven aan een ander. Dit heeft echt niets met hekserij te maken. Ga maar na. Als je zelf kei hard op je knie valt, dan is bijna het eerste wat je doet je hand erop leggen. Kan iemand mij NUCHTER vertellen wat hier het nut van is? Ik zou zeggen: energie geven aan je knie.
Hetzelfde met koppijn. Dan doe je toch ook vaak genoeg even je hand er tegen je hoofd aan leggen...

En over die slechte dingen. Reiki kan veel losmaken, dus het kan zijn dat het eerst wat erger wordt dan voorheen. Maar dat heeft gewoon te maken met het genezingsproces.

Iedereen kan reiki leren. Ik heb ongeveer een maand geleden reiki 1 tera mai gehaald. Dat was echt een super leuke ervaring. De kosten daarvan was voor die cursus 136 euro. Je hebt ze ook iets goedkoper, maar ik heb een privé-dagcursus gehad. Want reiki in een groep halen vind ik persoonlijk niets.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 12:40

Salinero85 schreef:
Nou dat is jou mening maar het heeft in mijn ogen wel met geloof te maken. In de bijbel bijvoorbeeld en de koran word gesproken over dingen als reiki en het word ook afgekeurd. Het is dus maar net wat je aanhangt.

Het heeft wat mij betreft te maken met bovennatuurlijke dingen en met dat soort zaken moet je je niet bemoeien als mens. ook niet als wat dan ook. Mijn mening. Ik heb gewoon gezien watvoor kwaad het kan.

jezus legde zijn handen ook op zieken waarna ze genezen waren. Pling

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 09:26

Ik wil hier even op reageren. Ik heb zelf reiki 1 en 2 gehaald.
Iedereen kan het leren, het heeft niets met hekserij te maken, alleen
met het doorstromen van energie.
Mijn oom is een dominee en die heeft ook reiki gevolgd. dus van
die hekserij slaat nergens op. Ik vlieg nog steeds niet rond op een bezemsteel.
Mijn dieren reageren er ook altijd heel goed op. toch wil ik niet beweren dat je alleen met reiki dieren kunt genezen. Het helpt wel
maar is geen wondermiddel. Blijf ook gewoon de ''normale'' geneeskunde gebruiken. Maar ik heb al teveel dingen ten goede
meegemaakt om te kunnen zeggen dat het gewoon helpt.

Dus veel succes met je paardje

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 10:16

En ook ik wil graag de cursus reiki 1 gaan volgen. Loop al vanaf november met dat plan rond, maar het kwam er maar niet van.
In februarie werd 1 van m'n verzorgpaarjes ernstig ziek. Van de 1 op de andere dag 41.5 koorts. Haar darmen lagen zelfs al stil en de dierenarts had haar opgegeven. Het was dat e eigenaresse zo aan bleef dringen om het paardje te behandelen, anders had ie d'r ter plekke in laten slapen Huilen Ik baalde er zo van dat ik die cursus nog niet gedaan had, had haar er dan mee kunnen helpen... Met massage en hééél veel antibiotica, vitamineboosters e.d. heeft ze het wonderwel oveleeft. Het enige wat ze er nu nog aan over heeft gehouden is een lichte hoefbevangenheid en weinig bespiering. Maar daar komt al weer verandering in.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 01:46

ik ga mijn pony ook laten behandelen door een reiki master ...ze heeft mij ook al keer behandeld ik had telkens pijn in me kuit bij fiosio geweest en die ging massere maar de pijn bleef toen heeft sara reiki op me gedaan en weg was de pijn en het werkte nu gaat ze reiki op afstand doen bij me pony ik ben heel erg benieuw of dat werkt..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:16

oud topic