Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
casanova schreef:zo ziet hij eruit in de gids en op internet..
en deze heb ik thuis gestuurd gekregen..?
ik vind het toch een stuk grover,jullie niet?
daar moet je wel tegen kunnen. Maar ze zijn mooi zacht en als je er eentje neemt die groot genoeg is hebben ze ook geen last met ademen, er zit genoeg ruimte tussen. 
Sugarmiss schreef:Het enige halster wat ik in zo'n geval om zou doen is een breakaway-halster.
) Klittenband zit er absoluut nergens aan.Nienke schreef:Ik heb geen plastic clip, maar een dubbele strook klitteband achter de oren.Volgens mij heb jij een compleet andere versie![]()
Bij die van mij is het de bedoeling dat de plastic clip losschiet (of breekt als je pech hebt, maar waar het om gaat is dat hij in ieder geval losschiet) Klittenband zit er absoluut nergens aan.
!
IronMaiden schreef:Ik blijf het maar een raar ding vinden hoor. Gewoon op tijd van de wei halen lijkt me nog altijd het beste. het staat zo onnatuurlijk *ohmg*
.
. Koliek is zieliger, en een keer de dierenarts laten komen is ook een stuk duurder dan zo'n ding kopen. Als hij schuurt is het natuurlijk een ander verhaal, maar daar had dit paard geen last van.