Privelessen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:39

Ik heb 2 keer in de week les; 1 x in de week met z'n 3en een uur en een keer een half uur alleen. Ik rij ook wedsrijden en zie echt duidelijk verbetering. Ik heb een strenge, maar hele goeie instuctrice. Ik ben blij dat ik van haar les heb. Ik ben bij haar in 1,5 jaar tijd harder vooruit gegaan dan in 4 jaar manegeles. Lovers

UniferB

les

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:20

Ik heb elke week een uur les. Ik moet zeggen dat ik echt niet zonder kan. Als je verder wil komen kan dat volgens mij ook niet, zonder les. Jammer alleen dat het zo duur is....

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:21

Ikke heb ook elke week prive les, 1 uur per paard en het zijn er twee waar ik mee les. Ik ben er ongeloofelijk veel mee opgeschoten en ik les nog maar 2 maanden bij mijn huidige instructrice.
Met mijn hengst ga ik waarschijnlijk wel 2 keer per week lessen omdat ik met hem veel meer begeleiding nodig heb. Hij heeft als het ware een onuitputtelijke trukkendoos en elke week verzint hij weer iets nieuws.
Ik ben nog net niet snel genoeg om op al zijn uitspattingen te anticiperen en hem voor te zijn. Daarom heb ik met de hengst een strakkere begeleiding nodig anders blijft hij over me heen lopen en raak ik hopeloos gefrustreerd (sounds familiar???).

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 14:32

[quote="mickey"]
Ik heb tot voor kort één keer in de twee weken privé-les. Sinds kort heb ik iedere week privé-les. Bij mij op stal moet je zelf les regelen als je les wil. Wil je les, dan moet je zelf een istructrice regelen. Zo komen er bij ons dus verschillende mensen lesgeven, het leuke is dan dat je verschillen en ook overeenkomsten ziet. En dat je zelf kunt bepalen bij wie je je lekker voelt, en van wie je veel kunt leren.
Mijn instructrice is sinds kort ook een bokker. (Ambiance) Het is mijn zusje, dus dat is wel fijn. Zij kent mijn grenzen en weet meer uit mij en mijn paard te krijgen dan ik zelf zou denken. Ik betaal haar gewoon voor de lessen, ook al is het familie.
[/quote]

het is wel han dig om inderdaad te betalen want dan kun je ook eisen stellen enzo.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 18:27

nicolietje"]
[quote="mickey schreef:
Ik heb tot voor kort één keer in de twee weken privé-les. Sinds kort heb ik iedere week privé-les. Bij mij op stal moet je zelf les regelen als je les wil. Wil je les, dan moet je zelf een istructrice regelen. Zo komen er bij ons dus verschillende mensen lesgeven, het leuke is dan dat je verschillen en ook overeenkomsten ziet. En dat je zelf kunt bepalen bij wie je je lekker voelt, en van wie je veel kunt leren.
Mijn instructrice is sinds kort ook een bokker. (Ambiance) Het is mijn zusje, dus dat is wel fijn. Zij kent mijn grenzen en weet meer uit mij en mijn paard te krijgen dan ik zelf zou denken. Ik betaal haar gewoon voor de lessen, ook al is het familie.

het is wel handig om inderdaad te betalen want dan kun je ook eisen stellen enzo.
[/quote]

Ja okee, maar het is ook haar werk. Ze werkt in de paarden en is ook instructrice. Als haar kinderen (als ze die ooit krijgt) bij mij in de klas zouden komen is dat ook werk waar ik voor betaalt krijg.

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:28

o okeej..dat had ik niet helemaal begrepen..

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:35

Ik heb 1 uur per week priveles. Eerst 1,5 uur. Dit heb ik nu sinds een jaartje en als je ziet hoe Barbiano en ik vooruit zijn gegaan. Het gaat echt stukken beter. Mijn instructrice heeft Intermediar gereden maar dat zegt niks. Het belangrijkst is dat ze het goed kan uitleggen en dat je je er zelf goed bij voelt. Maar zij is in ieder geval super!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:26

Ik heb ook priveles, meestal 1x in de week
De laatste tijd is het nog al eens niet doorgegaan,
maar dat kwam door het slechte weer.
Ik heb ongeveer 1,5 jaar priveles en ik kan
het nog steeds heel goed vinden met Hanneke we
rijden ook wel eens buiten samen en dat geeft ze me ook
veel tips enz.

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 15:52

Ik heb al vanaf maart vorig jaar privelessen eerst op mn vorige vzpaard en nu op Leo, toevallig zei mn instruktrice dat ik vooruit ben gegaan! Dat het al beter gaat, en dan te bedenken dat ik vanaf oktober nog maar les heb! En hij heel moeilijk is!
Ikheb 1x per week een half uur les, daarnaast rij ik hem zelf nog een x Ik leer er meer van, het is veel fijner is wil nooit meer terug naar een groepsles! Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:07

Ik zou heel graag priveles willen hebben. Ik geloof dat ik er veel meer bij zou leren, je hebt alle aandacht en je kunt niet stiekem even een foutje maken.
En zoals Magreet al uitlegde, je hebt gewoon meer waar voor je geld.

Maar goed priveles zit er niet in voor mij. Ik ben allang blij dat ik les krijg. We rijden met zijn vieren of vijven in een les, dat is echt veel te veel vind ik. Met Isolda heb ik ruimte nodig, ik wil eigelijk niet op letten dat ik een of andere pony overhoop rij of te dicht bij een paard kom en een klap krijg.... Helemaal omdat Isolda hem nog wel eens "smeert" met een fiks aantal vrolijke bokken, dat is ook niet fijn voor de mede-lessers.

Maar goed, bij mij is het niet anders en zoals ik al zei, ik ben zowiezo al heeeeel blij en gelukkig dat er iemand is die mij les geeft, zij het dan in een groepje.