combinatie: vriendje en paard????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 16:57

Bedankt voor de vele reacties!!

het is niet zo dat hij me echt voor DE keuze zou stellen hoor, maar het komt redelijk vaak boven tafel en meestal gepaard met ruzies e.d. Hij snapt het gewoon niet, dat zegt ie ook. en zoals vele anderen zeiden... hij heeft idd geen eigen bezigheden, ik heb al zo vaak tegen hem gezegd dat hij ook eens wat moet gaan doen, maar dan zegt ie dat hij het te druk heeft met school enzo. niet dat dat ergens op slaat, aangezien ik ook gewoon 4 keer in de week naar mn paardje kan maar ok.
Ik denk dat hij ook wel weet dat het voor mij over zou zijn als hij me zou laten kiezen. hij vindt het nogal moelijk te accepteren dat EEN DIER belangrijker is dan hij. Ik deel mijn tijd wel goed in, maar ja, als ik doordeweeks een keer niet naar mn paard moet, moet ik die tijd voor school vrijmaken, dus eigenlijk zijn we in het weekend pas echt bij elkaar. ( ik zie hem wel op school maar dan ben je niet echt bij elkaar)

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel wat beter gaat, en hij het wel wat meer accepteerd, maar ja. het blijft heel erg een issue.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:05

Hayley schreef:
hij vindt het nogal moelijk te accepteren dat EEN DIER belangrijker is dan hij.

Dat had ik dus ook... maar dat ging dus nog verder: hoe kan zo'n dier zoveel voor je betekenen? Het kan toch niet praten Verward

Toen ik dat hoorde raakte hij me aardig kan ik je vertellen!

Succes in ieder geval!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:05

Hayley, ik denk dat jullie gewoon te jong zijn om zo'n relatie aan te gaan. Al die bezigheden met school en zo, een weekend relatie, ik denk dat jouw vriend de relatie ook te zwaar op neemt, zwaarder dan jij geven kan.

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 17:15

Desiree,
Als je verliefd wordt, wordt je verliefd, dat kies je niet. Ok, wij nemen onze relatie erg serieus voor mensen van onze leeftijd, maar ik vind niet dat je daar zo over mag oordelen. Als je echt om elkaar geeft wordt het vanzelf serieus, dat kies je ook niet.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:18

Maar voor het kunnen onderhouden van zo'n relatie heb je wel een volwassen benadering nodig. En een volwassen benadering hebben meestal volwassen mensen. Ik vind jouw vriendje niet erg volwassen dat hij iedere keer moet ruzien over je paard. Natuurlijk weet ik dat er mensen van oudere leeftijd ook niet volwassen kunnen reageren, omdat die hetzelfde doen.

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 17:22

nou, wat jij ook al zei, het is voor hem gewoon moeilijk te accepteren dat het nogal een "weekend-relatie" is. Misschien heb je wel gelijk dat het van hem een nogal kinderachtige benadering is, maar dit onderwerp ligt bij hem gewoon erg gevoelig en hij is heus niet bij alles zo en dat kan jij niet weten.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:29

Ik ging er niet vanuit dat hij bij alles zo zou zijn, alsjeblieft zeg. Als dat wel zo was geweest had je het denk ik toch uitgemaakt want dan werd je hardstikke gek van hem.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 20:27

tja, je weet dat hoe ik erover denk, maar toch nog ff:
bijv. die keer dat we naar dewy gingen(ff voor de anderen: ze ging met mij mee naar een paard kijken en daar was meneer het niet echt mee eens.)ik vind dat je het toen goed heb opgelost en dat sterk moet blijven en vooral moet doen wat jij wil.
kijk als jij liever vaker met hem wilt zijn kun je vast wel wat met je moeder regelen dat zij meer door de weeks gaat of ik ga.
jullie hebben al zo lang met elkaar dat moet je niet onderschatten, maar het moet niet zo zijn dat jij doet wat hij wil en dat jij dingen opgeeft omdat hij dat wil, je moet gewoon doen wat jij wil en als hij het daar niet mee eens is zou het voor mij einde verhaal zijn, maar ik zeg niet dat dat voor jou ook zo hoeft te zijn hoor..

claudiatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:30

Ik heb nu bijna 5 jaar met mijn vriend en mijn eerste eigen paard is daarbij gekomen toen we al 2 jaar wat hadden. Eerst had hij ook zoiets van wat moet je daar nou mee. Maar hij had al een keer bij een vriendin van mij op een paard gezeten en vond het best wel leuk. Maar om nu tezeggen dat hij een paardengek is niet. Wel heeft hij een shetlander gekocht die we samen verzorgen maar een paardengek zal hij nooit worden. Ook hoeft hij tegen mij niet tezeggen dat ik moet kiezen dan weet hij toch al wat ik zeg. Dus vragen zal hij het ook nooit doen.
En als hij het toch nog een keer vraag dan zeg ik dat mijn paarden belangrijker zijn.

groetjes claudia