Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miss_Montana schreef:Daar ben ik het ook mee eens Hermesdeux! Ik vind ook wel dat hij moet worden afgemaakt, hoe sneu ook. Ik houd zielsveel van honden maar hij heeft tenslotte bloed geproefd en heeft geen leven meer in een kooi. Echt goed dat jullie die honden opvangen. Wij hebben zelf vroeger een Herder x Labrador gehad die ook enorm verwaarloosd en mishandeld was. Mijn ouders hebben hem toen meegenomen en weer helemaal opgeknapt en ook ervor gezord dat hij weer vertrouwen in mensen kon krijgen.
Miss_Montana schreef:Oooh arme kip!!! Ja dat klopt, er is idd veel 'lef' nodig voor een hond om een dier wat groter is dan hemzelf aan te vallen. Dan is er idd niets meer aan te doen. Wel goed dat jullie die afspraak hebben gemaakt met die vrouw maar mag een hond die andere dieren aanvalt nog wel voor dekreu doorgaan? Ik dacht dat als een hond eenmaal valsheid had getoont dat niet meer mocht ofzo?
Vals bloed krijgen honden niet zomaar Poison, vaak bij doorfok of slechte opvoeding, mishandeling worden honden pas vals. Trouwens, er word meer gebeten door pekinezen/chihuahua's of Yorkshires dan door pittbulls staffordshires of rottweilers...
kimmie261 schreef:en over dat bloedproeven ..dikke bullsh*t,is echt helemaal niet waar zo'n fabel die iemand de wereld in heeft geroepen.
ik heb jaren politiehond 1 getraind met mijn oude rottweiler,en ook die bijten weleens mis bij pakwerker,was echt een schat van een hond,heeft nog nooit verder bloed willen proeven,toen ik gestopt was met trainen.
Citaat:voor iedereen die het wil weten ,de nr 1 met stip op de bijtlijst is de labrador!!!
Citaat:Zo, het zal vast een rekening zijn geweest voor die vrouw! Maar goed dat ze zich aan die afspraak houd
kimmie261 schreef:voor iedereen die het wil weten ,de nr 1 met stip op de bijtlijst is de labrador!!!
en over dat bloedproeven ..dikke bullsh*t,is echt helemaal niet waar zo'n fabel die iemand de wereld in heeft geroepen.
ik heb jaren politiehond 1 getraind met mijn oude rottweiler,en ook die bijten weleens mis bij pakwerker,was echt een schat van een hond,heeft nog nooit verder bloed willen proeven,toen ik gestopt was met trainen.
ThePast03 schreef:kimmie261 schreef:en over dat bloedproeven ..dikke bullsh*t,is echt helemaal niet waar zo'n fabel die iemand de wereld in heeft geroepen.
Dit is geen vergelijking. Het bijten op een pakwerker wordt door de hond gezien als een spelletje (zo wordt het ook aangeleerd) en heeft niets met agressie te maken.
gijsenkim schreef:Ik vind dat de eigenaar verantwoordelijkheid moet nemen en de hond af moet laten maken.
bakstertje schreef:ik heb liever grote honden dan kleintjes.. dat zijn echt van die krengetjes