Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:waarom ik bo gekocht heb? omdat patrieszij dat ze heel liefwas...niet omdat ik een russische arab wou...maar omdat ik een lief en betrouwbaar paard wou!
Sunnylover schreef:ik wou ook even een paar dingen kwijt.
1.ten eerste heb ik bijna nooitde naam van de vorige eigenaresse genoemt,en jij doet dat constant laura.
2.laura weet niet hoe het er hier aan toe gaat,weet misschien maar een kwart van de gehele waarheid.
3.ik ben met jameela toch ook bedonderd? dat was toch ook een goede kennis van mijn stalhoudster? waarom is het in jouw oogen dan niet mogelijk dat er een kans in zit dat ik bedonderd ben door 1 of andere vage kennis van jou?
4.ik neem aan dat jij,laura,er niet bij bent geweest met de verkoop...dus vanwaar die conclussie dat bo's vorige eigenaar altijd goed was?
5.ze krijgt 2kg sportbrok omdat ze vrij snel energie verbrandt,en ze het er goed op doet,ze krijgt wat meer glansen word met tijden een beetjedikker
6.ze krijgt sportbrok omdat er voor mijn val ontzettend veel met haar werd gedaan,als het niet rijden was was het wel een uur longeren of lopen,of anderhalf uur lang in debak losgooien
7.we zijn de hele tijd continu aan het prakiseren waardoor het evt. zou kunnen komen...dus doe ajb niet alsof ik niks doe!!
ajuus!!!!!
Moushanga schreef:Sunny,
De tijd die jij nu besteed aan het nutteloos trappen tegen andere Boktgebruikers zou je ook heel goed kunnen spenderen aan het op zoek gaan naar informatie over je paarden probleem.... (hint, hint..)
Sunnylover schreef:
5.ze krijgt 2kg sportbrok omdat ze vrij snel energie verbrandt,en ze het er goed op doet,ze krijgt wat meer glansen word met tijden een beetjedikker
6.ze krijgt sportbrok omdat er voor mijn val ontzettend veel met haar werd gedaan,als het niet rijden was was het wel een uur longeren of lopen,of anderhalf uur lang in debak losgooien
ajuus!!!!!
Moushanga schreef:Met zelfmedelijden en een hoop geschreeuw over hoe zielig je wel niet bent bereik je het niet hoor. Jouw paard heeft een probleem en daardoor jij ook dat is duidelijk maar jij laat heel Bokt alleen jouw problemen weten en verwacht dat iedereen hier het heel erg met je te doen heeft terwijl je in geen enkel bericht in dit of het reeds afgesloten Topic te kennen geeft dat je enige vorm van medelijden met het dier hebt. En dat is toch echt de enige met wie ik mee leef op dit moment!
Sunnylover schreef:ik wou ook even een paar dingen kwijt.
5.ze krijgt 2kg sportbrok omdat ze vrij snel energie verbrandt,en ze het er goed op doet,ze krijgt wat meer glansen word met tijden een beetje dikker
Je zegt dat ze het goed op doet, maar toch is ze veel te wild, dus ze bokt er goed op![]()
En sportbrok heeft als doel genoeg energie te geven
mais is veel beter om een paard dikker te laten worden
Dat gebeurt met de meeste paarden ja, en die krijgen toch echt geen sportbrok. En sinds wanneer is anderhalfuur losgooien (zwaar) werk?
Het lijkt me dat toch wel dat ze elke dag losgegooit word?
Anders begrijp ik wel dat ze zo 'onbetrouwbaar' is.
Sunnylover schreef:w.b dat sportbrok,dat voeren ze op de mange...en er is nog never daar 1 paard gek van geworden
Sunnylover schreef:w.b dat sportbrok,dat voeren ze op de mange...en er is nog never daar 1 paard gek van geworden
Laura schreef:Mytens, ik ken Patricia. Ik zeg niet dat ik haar niet verdedig, ik zeg dat ik sunny verder niet veroordeel, zoals je zei. Maar nevermind, jij kent de zaak verder niet en ik heb geen zin in geharrewar over wie zei wat. Ik neem aan dat mijn boodschap duidelijk over is gekomen voor degene voor wie het bedoeld was.