Dat was schrikken dat levens gevaarlijk gras sprietje !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wafel

Re: Dat was schrikken dat levens gevaarlijk gras sprietje !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 09:24

tamaraatjuh schreef:
Ik mag wel zeggen dat Amo het meest koelbloedige paard is dat ik ooit heb meegemaakt. Die krijg ik nergens van aan het schrikken, écht niet Haha! In het jaar dat ik hem rijd, is hij geloof ik nog nooit ergens echt van geschrokken Lachen

Een paard wat niet schrikt ??? Hmm een SUPER paard !!!

Spirit

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:43

Ik moet zeggen dat ik diep heb moeten nadenken, maar ook bij Bas kan ik niks bedenken waar hij van schrikt of waar hij bang voor is...
Eergister nog een fototopic geplaatst van Bas op het ladbouwzeil en met wapperend kuilbaalzeil over zn hoofd... geen probleem voor hem.

Het enige waar hij nog wel eens van opzij wil gaan lopen zijn geloof ik de ganzen voor de boerderij, die blazend op hem afkomen. Ze hebben hem een keer aangevallen waardoor hij bijna in de sloot lag, dus die mag hij niet meer. Maar echt schrikken ? nee

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:58

pel heeft zijn momenten....tractor is niet eng en hoe groter hoe beter lijkt wel, maar in het water landende eendjes wauw die zijn eng !! en idd dat over het erf rollende plukje kuil is heeeeeeeel gevaarlijk Knipoog maar pelgrim stopt, staat stokstijf stil, maakt zich heeeeeeeeeel groot, snuift een keertje en weet dan volgens mij al niet meer waarom hij dat aan het doen was dus loopt weer verder Haha!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:50

eerst gingen ik en love_tommy14 wandelen met tommy.
tom word in juli 2, maar hij is helemaal niet zo erg bang
maar we liepen over de stoep en naast hem was de weg van cement
en toen gingen we de stoep af en oooowww helluppp daar lagen gewone stenen nou toen tilde hij z'n beentjes toch wel een beetje hoog op hoor Tong uitsteken
we hebben er serieus dubbel om gelegen zo'n mooi gezicht Tong uitsteken

toen op de terug weg liepen we daar weer en toen was de tuin met bloemetjes en steentjes ook wel heel erg eng Tong uitsteken

maar voor verkeer nee hoor is hij echt niet bang voor Haha!
hij draait z'n kont er gewoon naar om (maar trapt gelukkig niet)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:41

Onder het zadel of aangespannen is níets eng.
Maar zodra hij gewoon in stal staat, springt hij al naar achteren als je met een plastic tasje aankomt. Ook als mijn mobiel herrie gaat maken, is dat levensgevaarlijk.

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:52

Timon is echt een sukkel in schrikken Haha!
Als met konningendag de straten VOL vangen met oranje wapperende vlaggetjes en weet ik het wat allemaal daar is hy helemaal niet bang voor, maar zodra er bijv. een aardappelkistje aan de kant van de weg staat dan gaat hy er echt zo naar kijken en helemaal uitwyken.. Verward

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:22

natjalie schrikt echt nergens van, alleen misschien als blijkt dat er geen brokjes in haar emmer zitten terwijl ze dat wel had gehoopt.

zorro schrikt wel vaak, laatst stond er namelijk ineens een paard bij mij in de woonkamer (zorro kijkt in het raam en ziet zichzelf) dat was echt schrikken... en die bakkabouters he...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 12:50

Marena is echt zo'n zeikmiep die vanalles eng kan vinden...soms sta ik er versteld van hoe stoer ze is tegenwoordig voor dingen die ECHT eng zijn in principe....

Maar ze heeft van die dagen dat je er echt gestoord van wordt dat stomme gedoe. Steeds verschieten , steeds tempo wisselen... ga je bvb naar het strand door de duinen heen en steeds kan ze ineens een paar stappen verschrikt gas geven alsof er iets in haar staart hangt , ineens rillend en snuivend stilstaan voor iets in de verte , in paniek om willen draaien vanwege een brandnetel die een beetje raar hangt...een stuk rottende boomstronk waarvoor ze bijna het prikkeldraad langs het ruiterpad inklimt (stomkop Stoom uit je oren ) .

Dat beest kan zichzelf echt helemaal kapot maken , WAT een zenuwenwrak soms zeg , enorm vermoeiend en irritant is dat.

Ziet overal levensbedreigend gevaar in , terwijl er helemaal niks aan de hand is maar het juist WEL gevaarlijk wordt door HAAR Rolleyes stomme gedoe.

Niks bedreigends maar ze maakt het dan zelf wel eng...

*ieks* rietpluimpje ! *rem* wijk-wijk-wijk-ren-ren-ren erlangs , doordat ze zo raar snel erlangs schiet , pakt ze een schepje zand mee in haar hoef en gooit dat in het gras langs de kant , wat weer een raar geluid maakt *schrik!* wijk-wijk-wijk - tegen een uitstekend takje aan *schrik* *blaas* *bibber* *zweet* springt opzij , zwiept met staart , staart raakt aan andere kant van het ruiterpad even vast in iets *ren-ren-ren* en hoppa je zit met een dribbelend zenuwenwrak dat zo gespannen als een veertje is dat elk moment kan knappen Rolleyes

Kinderen die al kakelend op een trampoline springen , daarvoor is ze echt puur panisch , spontaan aan de diarree , puur doodsangst en paniek.

Ik ben een botterik die niet snel toegeeft aan dat domme gemiep van d'r , kan het heel goed negeren en de baas blijven op een leuke manier (tot een zeker punt want dan ben ik haar ZO zat ) , maar bij zo'n trampoline met kids valt er geen overwinning te behalen , dat is echt pure doodsangst en daar ga ik dan wel een blokje voor om omdat dat het niet waard is , beest krijgt OF een hartaanval OF houdt het niet langer en MOET vluchten... ze is echt helemaal in doodsangst dan.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:42

Mijn paard is van de week zowat flauw gevallen van schrik door een geit die over het hek van het weilandje sprong. Verward

En voor de rest is het zo gek niet te bedenken ze is overal wel bang voor. Nee grapje Clown

Seven heeft zo haar goede en slechte dagen. Op slechte dagen is alles eng. Dan zijn er overal bak kabouters en trollen. Kan het zo gek niet verzinnen. Lijst Op deze dagen is buiten rijden geen optie. Dan is zelfs een bewegend grassprietje al te veel om helemaal in paniek te raken.

Maar er zijn ook dagen dat Seven niets eng lijkt te vinden en wat dan een ander paard wel eng vindt staat Seven naar te kijken van; joh stel je niet aan. Ineens durft ze alles en is voor niks en niemand bang.

Maar owee als toch ineens in de linker bak hoek die enge kabouter tegen Seven zegt (ik eet je op) Nou dan berg je maar!! Clown Dan zijn de schrik reacties niet van de lucht. hahahahaha of toch wel? Haha!

leila2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:08

Mijn paard heeft niet snel schrik, als er een tractor of een auto
aankomt moet ik gewoon zeggen: "Leïla, er komt een tractor
aan, maar dat is niet gevaarlijk, alles is oké." (of zoiets in die zin).
En dan is alles in orde, zolang ik haar maar verwittig. Haha!

Ik heb wel een vriendin, haar paard heeft schrik van PAARSE
bloempjes... Gele bloempjes = oké, rode bloempjes = oké,
blauwe bloempjes = oké, maar paarse bloempjes = HELP! GEVAAR!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 20:09

Oja , dat heeft Rena idd ook , paarse bloemetjes !!! Andere boeien normaal gesproken niet , maar PAARSE *raaaaaaah* Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:15

Wahaha, mijn paard is verkeersmak, maar weet je wat eng is....

SCHAPEN!!!

Dan gaat hij bibberen en dansen..... Boos! niet te geloven wat een stom beest.

Verder hangt het van het weer af of een brievenbus al dan niet eng is Clown

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 21:27

Met een braaf paard na buiten en ze vind niks eng. Zelfs al komen er grote vrachtwagens voorbij die dat andere paard eng vind.
Maar alleen... dan is echt alles eng.
Maar op stal staat ze bekent als die gekke die schrikt als je het niet verwacht, en als je het verwacht, blijft ze heel koel Gestoord
Ze is ooit 2 dagen op de vlucht geweest voor haar eigen staart omdat die in 5 vlechtjes zat om te voorkomen dat het weer in de klit ging Gestoord

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:27

Mijn paarden schrikken werkelijkwaar over van!
Van dingen met felle kleuren, een eend die uit het water vliegt, een zakje dat er ligt, harde geluiden kinderen, mensen die om het hoekje komen,grasmaaiers enz..

Waar ze terecht van mogen schrikken zijn moters of auto's die erg hard komen langsscheuren, honden die op ze af komen rennen.
Dat was het wel Knipoog

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:50

Ixo is al 5 of 6 jaar bang van een deur bij de bakrand.

Tornado kan 10 keer langs iets aflopen, en de 11e keer schrikt ie ervan...
Tja, traag reactievermogen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:05

ik rijd wel eens op een zweeds koudbloed. echt zo'n olifant. super verkeersmak. alleen heb je best vaak zo'n grassprietje die je zooo ongelovelijk boos aan kijkt, ja..dan moet je wel weg springen voor ie je pakt.

is lastig hoor..als je zelf niks ziet en ineens springt die knol er vandoor. van een boos grassprietje!! kom op olifant..je bent ene paar 1000 keer zoroot!! stamp m dood als ie weer zo drijgt Tong uitsteken

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:47

Luvius is bang voor: Springstaanders in de hoek van de bak, jury hokjes, verschillende kleuren deuren, witte pony's , shetlanders, hindernissen (soms ligt aan de bui), waterplasjes in de bak (hij loopt wel door sloten en weet ik wat :S) nou ja kortom overal waar hij zich voor kan aanstellen...soms wel heeeeeel moeilijk om rustig te blijven.. Boos!
en ow ja...veel paarden schrikken een keer, dan kijken ze even en dan is het goed....nee bij Luvius niet...hij schrikt al 3 jaar lang van staanders in de hoek van de bak haha
Ow jah....tractors en dat soort dingen vind hij NIET eng Gestoord

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:47

Mijn pony schrikt echt van de stomste dingen Rolleyes

Bij ons achter heb je een klein stukje duin waar je net lekker kan uitstappen ofzo. Loop je daar een beetje relaxed, schrikt mevrouw van een streep in het zand Clown

Of dan rij je het strand op, dan gaan er tractoren voor bij met vakantiehuisje etc erachter op de hanger, dat vind ze allemaal prima. Maar die vuilnisbak die aan de kant staat, die is toch wel zo eng Rolleyes

En zo'n wit schuim randje op een golfje vind ze dus ook helemaal niets Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:14

duiven bijten Ja
en ongevallen bomen ook!! *LOL*

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:22

vogels...
en dan niet die kleintjes maar die geluid maken

Dus:
Papagaaien, eenden, kalkoenen, pauwen enz enz.. tja je kan maar ergens bang voor zijn... Haha!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:04

Was ik bijna vergeten..... zo'n streep zonlicht in de bak...... dat valt vast aan Nagelbijten / Gniffelen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:56

wapperende zwart met witte lintjes zijn eng Ja maar rood met witte niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:17

Jullie hebben ook nergens verstand van he? Die dingetjes kunnen heeeeel gevaarlijk zijn hoor!!! Stel je voor dat je zomaar ineens erdoor word aangevallen!!! Haha! Haha! Haha!

Hahahaha, leuk topic joh! Ik heb dan wel koudbloed in mijn vz pony zitten en hij schrikt nergens van! Vrachtwagens, straaljagers je kan het zo gek niet bedenken. Maar stilstaande waterbakken voor koeien zijn zeeer eng... sjonge stel dat ze je ineens aanvallen als je er net voorbij bent! Daarom moet je er ook heel snel langs!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 11:04

punkies schreef:
duiven bijten Ja
en ongevallen bomen ook!! *LOL*

Omgevallen bomen ja! Dat zijn natuurlijk net tijgers die op de loer liggen Rolleyes

Die van mij vind dat dood eng, ook als ze een boom omgezaagd hebben dan kijkt ze echt met die grote ogen naar het overgebleven stronkje... Haha!

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:14

-takken op het ruiterpad (naja die zijn ook eng hoor!!)
- de buurvrouw die in dr tuin aan het tuinieren is en opeens gaanbegwegen:P - Gras wat langer is dan de rest van het gras natuurlijk!!
- shetties (das echt een schande)
- het gebruikelijke alles als we maar in een vrolijke bui zijn Knipoog

maar het allerengste vindt ze toch nog paard/wagen Haha! Haha! Haha! als ze die tegenkomt vliegt ze alle kanten op.