Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
inowa schreef:Dit ben ik niet helemaal niet met je eens. als een je een jong paard hebt die loopt echt niet vanzelf al aan de teugel. die moet dat nog leren... en dat moet diegene die er op zit hem leren... uiteindelijk is het niet de bedoeling dat die uit zichzelf aan de teugel loopt maar zodra jij hem dat vraagt... Hij mag dingen niet zelf gaan doen, alleen als jij het van hem wilt...
ik kan er niet bij. inowa schreef:een slof heeft hij nooit gehad(weet ook niet echt wat het is)
hij is heel erg ontspannen en dat merk ik echt.
en hij loopt lekker vlot.

zal wel!!
maarja het gaat gewoon echt niet meer!

jongleurtje schreef:Dit ben ik niet helemaal niet met je eens. als een je een jong paard hebt die loopt echt niet vanzelf al aan de teugel. die moet dat nog leren... en dat moet diegene die er op zit hem leren...
uiteindelijk is het niet de bedoeling dat die uit zichzelf aan de teugel loopt maar zodra jij hem dat vraagt... Hij mag dingen niet zelf gaan doen, alleen als jij het van hem wilt...

Rock schreef:Eigenlijk was ik het dus wel een beetje met je eens. Prima als je paard ontspannen genoeg is om aan de teugel te lopen, ondanks het feit dat zijn lichaam hem af en toe in de weg zit.
Word alleen wel boos als mensen zeggen dat hun paard niet aan de teugel "mag" lopen. Die hebben dus een heel verkeerd beeld van wat dat inhoudt, en die zullen jou ook eerder commentaar geven dat nergens op slaat.
Gaat het nog steeds goed met Imposant?

hij loopt niet meer zo lekker rond en laag (want dat mag ie wel
) ik krijg het niet meer voor elkaar eer gisteren heb ik nog met de slof even gereden maar hij ging er gewoon tegen in dus helaas het was maar weer eens van korte duur1

jongleurtje schreef:dan luister je niet goed ik zeg dat het paard niet uit zichzelf aan de teugel moet gaan lopen.. en daar bedoel ik mee dat het paard als jij er op zit zelf al in zo`n houding gaat lopne..... maar dta die aan de teugel is als jij bijv. de teugels op maat neemt en hem aan het werk zet...
Luisteren is heel moeilijk voor sommige mensen