none schreef:Erg leuke pony!!
Leuke foto's! Commentaar is eigenlijk wel gegeven toch?
En dat stijgeren was dat op commando of dat neit?
t was idd op commando
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
none schreef:Erg leuke pony!!
Leuke foto's! Commentaar is eigenlijk wel gegeven toch?
En dat stijgeren was dat op commando of dat neit?
Frannie schreef:ziet er leuk uit!
kan goed springen zeg! hoe hoog sprong je?
ik zou in stilstand niet te veel proberen om haar 'in de krul te trekken' want je trekt aardig in der mond (kan ook aan mij liggen)
mooie foto's!
Citaat:haai haaai!!
leuke fotos joh! paardje is wel erg veelzeidig kan kei goed springe en ziet op sommige fotos dat diej ook erg mooi aan de teugel staat egt fijn zo paardje!! supp0r sgattig ook egt lief dat koppiej *zwijmel * mja veel succes er verder meej en je kan er nog wel op het is wel bij springen mischien iets belastender maar het gaat nog wel
groetjes,rowanlover
Citaat:een natte bak hoeft niet perse gelijk gevaarlijk te zijn hoor :S ik denk dat ze daar zelf het beste over kunnen beslissen
maar echt megacool paardje en dat met dat opkrullen valt wel mee hoor
alleen wel op sommige springfoto's je handen iets meer naar voren doen maar op sommige zijn ze wel netjes (ook niet iedereen is een springwonder dus maakt wel fouten, gewoon oefenen enzo) maar wel heeeele leuke foto's het paardje heeft zo'n schattig hoofdje

.
suuuper leuk paardje..mooi koppie!!
SmoOwiejj schreef:ik ben niet hetzelde :S ik weet geeneens wie rowanlover is :S?????
l0veevi schreef:SmoOwiejj schreef:ik ben niet hetzelde :S ik weet geeneens wie rowanlover is :S?????
sjonge sjonge !!
jij kan lekker liegen zeg...
jij hebt het in het andere topic nog uitzitten leggen !!
ag ja ga lekker door...we weten het toch wel
stef schreef:vind de steigerfoto er juist netjes en beheerst uitzien, dat ontbreekt nog weleens hier op bokt.
Ook betreft het springen, een natte bak is niet automatisch glad, dat ligt er maar net aan wat voor bodem je hebt.
Leuke pony, en betreft het niet uitmuntend rijden wat iemand zei: We zijn niet allemaal anky wannabee's, laat die meiden toch gewoon lol met hun paardje hebben!
milo schreef:de stijgerfoto ziet er inderdaad goed uit vind ik.
ik vond de springfoto's er wel goed uitzien, ze zitten netter dan menig persoon.
wel op je handen letten natuurlijk, maar ik vond het met de tenen ook heel erg meevallen hoor. zeggen is makkelijker dan gedaan toch.
natte bak lijkt mij ook niet prettig, een natte ondergrond vind ik zelf niet fijn, ik ben bang dat mijn paard dan uitglijd. springen zou ik dan ook niet doen.
maar een leuke pony!!!
en clowny: in alle topics weet je het zo goed en kraak je iedereen af. doe eens wat positiever, of ben je hier gekomen om iedereen te vertellen hoe goed jij het weet en hoe slecht hun rijden. niet erg uitmuntend van je.
, hardstikke spectaculair 
Josfoto schreef:Die foto met die benen in de lucht; oh ja steigeren, hardstikke spectaculair
Mnique schreef:Heej, super leuk pony'tje! Heeft echt uitstraling vind ik. Ik vind jullie ook niet veel te groot voor hem eigenlijk. En hij lijkt 't ook allemaal wel leuk te vinden dus daar zou ik me niet druk om maken:). Mooie springfoto's ook, 't eerste wat ik dacht was ook:'' wow die grond is kei nat!'' Maar als je zegt dat dat niet zo was... ook goed jullie zullen vast wel nadenken voor je iets doet. Aangezien jullie vast niet willen dat die pony iets overkomt;).
Groetjes,
Serendipity1 schreef:Leuke pony. Vind jullie ook niet extreem groot, maar je werkt behoorlijk hard in met je handen.
Je sjort hem als het ware naar beneden, zodat ie 'aan de teugel loopt'
Je hande wat hoger houden, en meer dragen. Ook bij het springen beter de beweging volgen.
Verder ziet het er heel goed uit! Ook de stijgerfoto's, allemaal lekker beheerst.
e goot heel hoog op soms daarom zit je soms n beetje zo Serendipity1 schreef:Leuke pony. Vind jullie ook niet extreem groot, maar je werkt behoorlijk hard in met je handen.
Je sjort hem als het ware naar beneden, zodat ie 'aan de teugel loopt'
Je hande wat hoger houden, en meer dragen. Ook bij het springen beter de beweging volgen.
Verder ziet het er heel goed uit! Ook de stijgerfoto's, allemaal lekker beheerst.