Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:@ Ikke: ik wil geen afbreuk doen aan het feit dat die boer dingen zal hebben gezien die een ander niet had opgemerkt, maar dan vraag ik me - sceptisch als ik ben - dan ook meteen af of er echt iets was dat alleen de boer gezien heeft of denkt te hebben, dat de anderen niet is opgevallen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Koliek is gevaarlijk, dus mensen zijn geneigd het extra serieus te nemen of in paniek te raken als ze het horen. Ook al is het een verzinsel van iemand.
runningkawa schreef:Citaat:Maarja fouten maken is niet erg als je er maar van leert, wilt leren en je je pony/paard wil begrijpen. Ik zeg altijd maar als je het 100x fout doet, blijf zoeken je paard is je dankbaar als je ooit het juiste hebt gevonden en zal je daarvoor belonen. Hiermee bedoel ik dus dingen als met rijden enzo. En ik bedoel er niet mee dat je je paard maar even moet gaan mishandelen.
met je eens
Fouten maken is niet erg
daar leren we allemaal van.
Maar fouten maken en er niks van leren
k..knol hier, k.knol daar
Slof, scherp bit en de scherpste sporen uit de kast, we lossen het wel ff op
terwijl het dierje alleen maar last ergens van heeft, of al die tegenstrijdige hulpen niet snapt.
dat zijn echt geen paardenmensen
Cassidy schreef:Niet mee eens. Ik kan met respect met een paard omgaan en er toch geen verstand van hebben.
Andersom idem: iemand die hard is voor zijn paarden (en dan hier weer: wat is hard) is niet meteen respectloos.
Alane schreef:iemand heeft iets is zijn/haar onderschrift staan of had het er staan..
ging over fluisteren en roepen van paarden...
als het paard fluistert hoor je het niet
als het roept hoor je het niet
als het schreeuwt hoor je het niet
als het zwijgt,..... is het te laat
Zij die ze horen fluisteren dat zijn de prof paardenmensen de beroeps, DA's zij die de chemie voelen/uitstralen
zij die ze horen roepen dat zijn de paardenmensen
zij die ze horen schreeuwen zijn de mensen met paarden
en zij die weten dat ze zwijgen zijn de slagers...
Daar moet ik aan denken als ik die onderschrift lees...
Iedereen kan een paard kopen, iedereen kan een paard bezitten = ens met paard
een paardenmens moet je worden/verdienen/voor werken en voor vechten...
Stacey schreef:Alane schreef:iemand....vechten.
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Alane schreef:Iedereen kan een paard kopen, iedereen kan een paard bezitten = ens met paard
een paardenmens moet je worden/verdienen/voor werken en voor vechten...
Cassidy schreef:Hoeft niet. Als iemand een vermogen uitgeeft bij de Divoza hoeft hij helemaal geen wedstrijden te rijden, dan heeft hij alleen last van een goed gevulde portemonnee.
Goed gevulde portemonnee: Mens met paarden of paardenmens?