Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura schreef:Wel ja joh. Gister is ze een super schat, vandaga is ze een gruwelijk kreng. Veranderlijk als het weer?
Mijn advies?
Verkopen en houd jij het het komende jaar het maar eens bij manegepaarden ofzo. Sjongejonge. Nee, JIJ doet natuurlijk niks verkeerd.... dat beest is gewoon een 'kreng' dat jou er zomaar ineens afbokt.
Ik moet zeggen dat ik nu een beetje pissig ben hoor. Dat je je arm breekt is natuurlijk helemaal niet leuk en wens ik niemand toe. Maar eh... heb je al eens gelest met Bogaschka?
Leuk en aardig dat je 'supergevorderd' bent, en je absoluut een 'russische arabier' wilt, maar de consequenties zijn voor jou. Ik vond dat je een goede stap had genomen met naar een andere stal gaan. Maar zo leuren met dat beest...
En nu? Breng je d'r terug naar Patricia, en koop je met spoed een of andere 'nora' waar je niks vanaf weet, dan is die de eerste week helemaal super en zodra ze een bok geeft gaat ze de deur weer uit?
tssssssk....
Anna-Jelly schreef:En nog iets jij zei dat je rustig aan zou doen eerst een band met haar opbouwen en blablabla.
Maar jij bent er na 3 weken gelijk weer opgestapt omdat ze op stal enzo zo lief was.
Als je eerst echt een band met haar wou dan was je wel een paar maandjes kwijt geweest!