Suzanne F. schreef:Nou zal ik solliciteren dan?Wie niet waagt wie niet wint en niet geschoten is altijd mis en nee heb je en ja kun je krijgen....
JA, DOEN!! Al is het maar om hier verslag uit te brengen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Nou zal ik solliciteren dan?Wie niet waagt wie niet wint en niet geschoten is altijd mis en nee heb je en ja kun je krijgen....
Barbara_m schreef:Het lijkt me wel wat hoor. Maar zal ervaring op Lichte Tour niveau genoeg zijn, denk je???
Misser schreef:Barbara_m schreef:Het lijkt me wel wat hoor. Maar zal ervaring op Lichte Tour niveau genoeg zijn, denk je???
Natuurlijk niet![]()
ditchie schreef:haha ja ik wil dat verslag dan ook wel eens even lezen! my god dit kan toch niet waar zijnze hebben vast iemand op HBO nodig omdat ze zelf niet zo snucher zijn. ik ben nog wel benieuwd wat de reden is van dat A rijbewijs hahaha en E is niet nodig
jaja nou snap jij et?! nee ik ook niet ;P
Aimee schreef:De vacature voor hoofdredacteur sprak me veel meer aan...
YvonneS schreef:Mijn collega vertelde het! Heb zelf nog niet gekeken. Wordt vast een lief meisje hoor 12 jaar, 6 pony's en dan ook een volledige begeleiding door een ander!! Paps en mams hebben vast ook veel tijd voor hun kind over...
illy schreef:YvonneS schreef:Mijn collega vertelde het! Heb zelf nog niet gekeken. Wordt vast een lief meisje hoor 12 jaar, 6 pony's en dan ook een volledige begeleiding door een ander!! Paps en mams hebben vast ook veel tijd voor hun kind over...
Sommige kinderen hebben een hart voor dieren. En als het de stal is welke ik denk dat het is, dan is dit een goed adres.
En kijkt moeders heus wel naar dochterlief om!!!
Garfield schreef:Deze advertentie viel mij ook direct op! Ik moest wel even lachen.
Mijn eerste reactie was ook: "welke GP-amazone/ruiter wil nu dat doen?".